سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری 357 تور تهران گردی در 6 ماه نخست سالجاری، گفت: برای سومین سال متوالی تور 3 برج شامل بازدید از برج آزادی، برج میلاد و برج طغرل به عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری شهروندان شناخته شد.
کد خبر: ۵۱۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 28 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "شاهین مظفری" با اشاره به عملکرد 6 ماه نخست ستاد گردشگری شهرداری تهران، اظهار داشت: مدیریت شهری در سال های اخیر با تاکید بر مبحث اقتصاد توریسم در پایتخت و ترغیب شهروندان برای آشنایی با اماکن دیدنی شهر همکاری با تورهای تهران گردی را در اولویت برنامه های اجتماعی و فرهنگی خود قرار داده است.

وی با تاکید بر نقش تسهیل گر شهرداری تهران در برگزاری تورهای تهران گردی، گفت: از ابتدای سال تاکنون 357 تور تهران گردی عمومی را با مشارکت آژانس های خصوصی برگزار کردیم. از این تعداد 290 تور مختص عید نوروز و 35 تور ویژه شب های ماه مبارک رمضان بود.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به پر بازدیدترین تور تهران گردی در 6 ماه اول سال جاری، عنوان کرد: برای سومین سال متوالی تور 3 برج شامل بازدید از برج آزادی، برج میلاد و برج طغرل به عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری شهروندان شناخته شد.

مظفری افزود: در کنار تورهای عمومی تهران گردی، شهرداری تهران امسال 69 تور تخصصی ویژه دانشجویان، دانش آموزان، معلمین و فرهنگیان را برگزار کرد که اتفاقاً با استقبال خوب شهروندان روبرو شد.

وی در پایان با اشاره به هزینه ثبت نام در تورها، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر گردشگری سراهای محلات یا تماس با سامانه 137 با پرداخت حداقل 15 هزار تومان و حداکثر 30 هزار تومان در تورها ثبت نام کنند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار