مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، گفت: در خط ۳ متروی تهران، فاصله گذر حرکت قطارها در بخش شمالی این خط به ۱۰ دقیقه کاهش یافت.
کد خبر: ۵۱۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 27 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "فرنوش نوبخت" با اشاره به این که پیش از این فاصله گذر حرکت قطارهای مترو در خط 3 حدفاصل ایستگاه‌های خواجه عبدالله انصاری تا قائم، 18 دقیقه یکبار بود، اظهار داشت: اکنون با تمهیداتی که انجام شده است، فاصله گذر در این مسیر نیز به 10 دقیقه کاهش یافته است.

وی ادامه داد: اکنون حرکت قطار ها در خط 3 به صورت یکپارچه انجام می‌شود و تمامی قطارها از ایستگاه آزادگان تا ایستگاه قائم و بالعکس با فاصله گذر 10 دقیقه حرکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، بیان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران در تلاش است در آینده با تامین واگن‌های بیشتر فاصله گذر حرکت قطارها به خصوص در خطوط 3 و 4 مترو را کاهش دهد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، نوبخت با تاکید بر این که مترو ستون حمل و نقل عمومی درون شهری است، اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما تمهیداتی را در نظر داریم تا با کاهش سرفاصله حرکت قطارها و افزایش ظرفیت متروی تهران در جهت کاهش آلودگی هوا و ترافیک تهران گامی موثر برداریم تا شهروندان بتوانند با آسایش بیشتر از این وسیله پاک و ایمن استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار