روشن در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
پیشکسوت استقلال تهران در خصوص دربی، گفت: در بازی های دربی، تیمی به موفقیت خواهد رسید که بازیکنانش از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار باشند و علاوه بر این بتوانند از موقعیت هایی که در زمین بازی بدست می آورند به خوبی استفاده کنند و بایستی این را درک کرد که دربی جای موقعیت خراب کردن نیست.
کد خبر: ۵۱۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 25 October 2017
"حسن روشن" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال خواد توانست در دربی 85 پیروز باشد، اظهار داشت: آنچنان در جریان کم و کسرهای استقلال قرار ندارم و از وضعیت و شرایط بازیکنان خبر ندارم.

وی افزود: بدون شک بازیکنان استقلال تهران سعی خواهند داشت که در دربی پیروز میدان باشند و خوشبختانه آنها در وضعیت بهتری نسبت به گذشته، قرار دارند. 

پیشکسوت استقلال تهران، تصریح کرد: استقلال این پتانسیل را دارد که در بازی فردا (پنجشنبه) پیروز میدان باشد. 

روشن در خصوص شرایط بازی دربی، گفت: در بازی های دربی، تیمی به موفقیت خواهد رسید که بازیکنانش از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار باشند و علاوه بر این بتوانند از موقعیت هایی که در زمین بازی بدست می آورند به خوبی استفاده کنند و بایستی این را درک کرد که دربی جای موقعیت خراب کردن نیست. 

پیشکسوت استقلال تهران در خصوص تغییرات استقلال تهران با آمدن شفر، اظهار داشت: بدون شک با آمدن شفر به استقلال، تغغیرات روحی در استقلال بوجود آمده و در حال حاضر بازیکنان شرایط بهتری دارند.

روشن در پاسخ به این پرسش که برگزاری دربی در روز پنجشنبه بر عدم استقبال هواداران از این بازی و کاهش کیفیت دربی، تاثیر گذار خواهد بود؟ گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و همیشه مورد استقبال هواداران قرار می گیرد.

وی افزود: برگزاری دربی در روز تعطیل و یا اوایل هفته، تأثیری بر استقبال و یا عدم استقبال هواداران از این بازی ندارد. 

روشن در پاسخ به این پرسش که آیا شفر خواهند توانست مسیر استقلال را تغییر دهد تا بتواند نتایج گذشته را جبران کند؟ گفت: شفر خواهد توانست که در استقلال تغییراتی بوجود بیاورد ولی بایستی به وی فرصت داد. 

پیشکسوت استقلال تهران در پایان بیان کرد: سخت است که شفر بتواند روند تیم استقلال را تغییر دهد ولی امیدواریم که این اتفاق بیفتد و استقلال بتواند نتایج گذشته را جبران کند. 


 
تیمی پیروز دربی است که از موقعیت ها به خوبی استفاده کند/ استقلال پتانسیل پیروزی در دربی را دارد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
خیلی ممنون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار