رییس اداره دامپزشکی ورامین و قرچک از معدوم‌سازی بیش از هزارو ۶۷۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در این دو شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 24 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "رضا مقدم" در این خصوص، اظهار اشت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و بازدید از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی در دو شهرستان قرچک و ورامین میزان هزارو670 کیلو فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف معدوم‌سازی شد.

وی ادامه داد: در این راستا با 6 واحد متخلف که غیرمجاز عمل کشتار را انجام داده بودند، از طریق مراجع قضایی و با مساعدت دادستانی شهرستان‌های ورامین و قرچک برخورد قانونی شد.

رییس اداره دامپزشکی ورامین و قرچک با اشاره به نوع گوشت‌های فاسد، تصریح کرد: انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی غیرقابل مصرف که کشف شده شامل گوشت گاو، گوساله، گوسفند، آلایش خوراکی، مرغ و ماهی بودند که پس از طی مراحل قضایی ضبط و معدوم شدند.

مقدم عنوان کرد: بازرسان دامپزشکی به طور مستمر از مراکز تهیه، توزیع، فرآوری، عمل‌آوری و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی بازدید می‌کنند، که در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، پس از انجام مراحل قانونی متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رییس اداره دامپزشکی ورامین و قرچک در پایان خطاب به مردم، بیان کرد: در موقع تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود حتماً به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مشخصات درج شده بر روی محصولات بسته‌بندی شده توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه، مراتب را به مسوولان مربوطه اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار