نکیسا در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
داروزه بان سابق تیم ملی ایران و مربی نفت تهران در خصوص دربی پایتخت، گفت: پرسپولیس از لحاظ انسجام تیمی در شرایط بهتری قرار دارد و همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس در بازیکنان این تیم شده است و شانس آنها برای بُرد بیشتر است.
کد خبر: ۵۱۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 24 October 2017
"نیما نکسیا" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در پاسخ به این پرسش که در آستانه دربی تیم های پرسپولیس و استقلال قرار داریم و به نظر شما کدام تیم می تواند در این مسابقه پیروز میدان باشد؟ اظهار داشت: شرایط بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران با بقیه بازی ها متفاوت است. 

وی افزود: این که چه تیمی در جدول در رده بهتری قرار دارد؛ دلیل برتری آن تیم، در این بازی نیست و هر تیمی که در این بازی قوی تر بازی کند؛ می تواند در دربی پیروز میدان شود.
دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در ادامه گفت: استقلال تهران در نیمکت خود دست به تغییراتی زده و مدت زمان زیادی نیست که شفر هدایت تیم استقلال را به دست گرفته و هنوز شناخت کافی و درستی از این تیم ندارد ولی شرایط این بازی فرق دارد. 

نکیسا افزود: پرسپولیس با توجه به بازی های خوبی که در لیگ برتر انجام داده و همچنین توانست که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمایش قابل قبولی را از خودش به نمایش بگذارد؛ دارای شرایط روحی بهتری نسبت به استقلال است.

وی تصریح کرد: می توان گفت که روی کاغذ، شانس پرسپولیس برای بُرد در دربی بیشتر است.

مربی تیم نفت طلائیه تهران اظهار داشت: پرسپولیس از لحاظ انسجام تیمی در شرایط بهتری قرار دارد و همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس در بازیکنان این تیم شده است.
نکسیا در خصوص شرایط تیم نفت تهران، گفت: شرایط تیم در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار دارد.

مربی نفت طلائیه تهران در خصوص فعالیتش در عرصه موسیقی، اظهار داشت: یک آهنگ جدید بنام "دلواپسی" ساخته ام که به تازگی منتشر شده و وارد بازار موسیقی شده است. 
نکیسا در پایان بیان کرد: یک آهنگ جدید ساخته ام که هنوز اسمی برای آن، انتخاب نکرده ام و هنوز کار میکس و مسترینگ آن به انجام نرسیده و به زودی این آهنگ روانه بازار موسیقی خواهد شد. 


شانس پرسپولیس برای بُرد در دربی بیشتر است / شفر شناخت درستی از استقلال ندارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار