دبیر هیئت فوتبال استان تهران با بیان اینکه تاکنون استفاده مؤثری از استادیوم شهدای شهرقدس صورت نگرفته است گفت: این استادیوم قابلیت برگزاری مسابقات آسیایی را دارد.
کد خبر: ۵۱۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 23 October 2017
رضا عابدینی امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال قدس که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از ورزشکاران و رؤسای هیئت‌ها برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان قدس هیچ‌گونه امکانات فوتبالی ندارد و در حق فوتبال این شهر بسیار اجحاف شده است اظهار داشت: فوتبال در این شهرستان آن‌چنان غریبه شده که حتی اجازه نمی‌دهند تنها تیم فوتسال لیگ برتری شهرقدس در سالن دانشگاه آزاد، در زمینی که خود شهرستان به آن‌ها واگذار کرده است، بازی کنند.

وی بیان کرد: در برهه‌ای فوتبال شهرستان قدس جایگاه ویژه‌ای را در سطح کشور داشت؛ اما متأسفانه با بی‌مهری مسئولان هم‌اکنون جایگاه خوبی ندارد و باید نسبت به تغییر شرایط موجود اقدام شود.

دبیر هیئت فوتبال استان تهران با بیان اینکه افتخارم این است که یک شهرقدسی هستم و در فوتبال پایتخت حضور دارم تصریح کرد: تاکنون استادیوم 25 هزار نفری شهدای شهرقدس هیچ‌گونه سودی برای این شهرستان نداشته و باید همه مسئولان به این مجموعه کمک کنند تا بتوانیم این استادیوم را به تأیید AFC برسانیم و مسابقات آسیایی در این شهرستان برگزار کنیم.

زمین چمن 3 هزار متری اداره ورزش و جوانان به زودی افتتاح می‌شود

در ادامه این مراسم خدابخش محمدزاده پودینه رئیس شورای شهر قدس نیز اظهار داشت: هیئت فوتبال قدس درنظر دارد تا به ‌طورکلی سیاست‌های هیئت فوتبال استان را در تمام سطوح و امورات این ورزش پرطرفدار اجرایی کند که قاعدتاً نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی جامعی است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه ما بهترین زمان برای برگزاری مسابقات فوتبال بزرگسالان را از دست داده‌ایم؛ اما درصد هستیم تا با برنامه‌ریزی منسجم بتوانیم زمینه تقویت و حضور سایر ردهای سنی را ایجاد کنیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قدس با اشاره اینکه در چند روز آینده ترکیب هیئت‌رئیسه و کمیته‌ها مشخص می‌شود تصریح کرد: در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم و قطعاً با تعامل خوبی که با اداره ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری برقرار است، می‌توان افق روشنی برای فوتبال شهرقدس ترسیم کرد.

محمدزاده پودینه در ادامه با بیان اینکه فوتبال هزینه است، درآمد نیست عنوان کرد: خوشبختانه شورای اسلامی دوره چهارم در راستای ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی و سخت‌افزاری اقدامات مؤثری را به انجام رسانده که قطعاً با احداث زمین چمن 3 هزار متری توسط اداره ورزش و جوانان و بهره‌برداری از آن شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته پرطرفدار در سطح استان هستیم.

وی با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقاء فوتبال و فوتسال شهرستان بیان کرد: اعتقادمان بر این است درآمدی که از استادیوم و سایر زیرساخت‌های فوتبال این شهر حاصل می‌شود، باید صرف فوتبال و جوانان این شهر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار