فوتبال اردبیل نفرین شده است. اوصاع نابسامان آن در چند سال اخیر تایید کننده این ادعا می باشد. در سال های اخیر فوتبال استان انواع ناکامی را به خود دیده است.
کد خبر: ۵۱۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 23 October 2017

تابناک اردبیل: فوتبال اردبیل نفرین شده است. اوصاع نابسامان آن در چند سال اخیر تایید کننده این ادعا می باشد. در سال های اخیر فوتبال استان انواع ناکامی را به خود دیده است. اگر به طلا دست زده به سنگی بی ارزش تبدیل شده است و در نهایت به دردی مبتلا شده است که درمانش به پزشکانی حاذق و اطبایی زبردست نیازمند می باشد.

فوتبال اردبیل نفرین شده است. چرا که کارها و امور آن به خوبی و در مسیری صاف و بدون مانع پیش نمی رود. ادعا ها با واقعیت ها فاصله بیشتر و بیشتر دارد. گاهی وقت ها چنان حرف می زنند که انسان می ماند که کجا و چگونه آن همه سرافرازی،سربلندی،سعادت، سزاواری و افتخار را جستجو بکند.وقتی هم که پای عمل و مشاهده به میان آید با سرابی مواجه می شود که تاسف و سرافکندگی می تواند حاصل آن باشد.

همین چند روز پیش بود که خبری مبنی بر انتخاب رئیس هیات فوتبال شهرستان اردبیل در شهر پیچید. به این انتصاب از زاویه های مختلف نگاه شد. عده ای آن را به ژن خوب نسبت دادند، جمعی ناشناخته بودن فرد منتخب در جامعه ورزشی و فوتبال استان را مطرح نمودند، افرادی نیز فرد حکم گرفته را از مطرح ترین فوتبالیست های استان قلمداد کردند و هنوز مرکب امضای حکم این رئیس خشک نشده زمزمه هایی مبنی بر درخواست اداره ورزش و جوانان شهرستان مبنی بر لغو حکم صادره و برکناری رئیس شنیده شد!!!!

ورزش و فوتبال اردبیل چه عالمی دارد برای خودش. هر کسی خود را قدر قدرت مطلق می داند و حکم و دستور و فرمانش را لازم الاجراء تلقی می کند. آیا این همه نابسامانی و بر طبل خودمحوری کوبیدن نمی تواند نشانی از اوضاع قاراشمیش فوتبال باشد؟

اگر فرد مورد نظر فوتبالی و شناخته شده در بین فوتبالی ها و دارای سابقه و پیشینه در آن بوده و بر اساس آن ویژگی ها برای صدور حکم معرفی شده پس چرا به فاصله اندکی از معرفی، درخواست کان لم یکن شدن نامه اولی مطرح می شود؟ از طرف دیگر شنیده می شود که روایت می کنند بیش از یک سال بوده که برخی ها به دنبال قرار گرفتن در راس امور فوتبال شهرستان بوده اند و حالا با صدور حکم راضی به برگشت از راهی که در پیش گرفته اند نمی باشند.

راستی چه کسانی فضای فوتبال اردبیل را غبارآلود می کنند و چه کسانی در این قضایا مقصر هستند؟ چه کسانی فوتبال نفرین شده ما را از آنچه هست می خواهند بیشتر به نابودی کامل سوق بدهند؟ در این آشفته بازار شما پیدا کنید پرتقال فروش را.

نشریه الکترونیکی ‘ورزش اردبیل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار