معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از انجام مراحل پایانی احداث پارک آموزشی ترافیک در داخل بوستان "تبسم" این منطقه، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 21 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سجاد زارع صفت" با اشاره به این که عملیات احداث این پارک تخصصی از تابستان سال قبل و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با رفتارهای ترافیکی و مقررات مربوط به عبور و مرور صحیح از معابر آغاز شده است، گفت: این فضا که 5000 متر مربع مساحت دارد؛ درضلع جنوبی بوستان تبسم و در مجاورت ایستگاه مترو جوادیه قرار گرفته و دسترسی مناسبی برای شهروندان محله های مرکزی وجنوبی شهرتهران دارد.


وی با بیان این که تاکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت پروژه مذکور هزینه شده است؛ از پیشرفت 95 درصدی ساخت این پارک آموزشی خبر داد و افزود: در حال حاضر آخرین مراحل تجهیز این فضا، از جمله خط کشی معابرآن در دست اقدام است و به زودی شاهد افتتاح پارک مذکور خواهیم بود.


بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه 11، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران اظهار داشت: پارک آموزش ترافیک مدل کوچک شده یک شهر است و دارای خیابان، ایستگاه مترو، پیاده‌رو، پل هوایی، چراغ راهنما، مسیر دوچرخه سواری، ایستگاه تاکسی و اتوبوس، خودروهای برقی و ... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار