دارنده مدال طلای المپیک کشتی فرنگی ۲۰۱۲ لندن، گفت: امیدوارم بتوانم همچنان برای دو سال دیگر هم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشته باشم.
کد خبر: ۵۱۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 21 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "امید نوروزی" مرد طلایی کشتی فرنگی المپیک لندن در خصوص بازگشت دوباره به تیم ملی، اظهار داشت: مدتی درگیر آسیب دیدگی و همچنین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بودم که خوشبختانه با برطرف شدن مصدومیت و همچنین فارغ التحصیلی توانستم، وقت بیشتری برای تمرین بگذارم و دوباره عزم بازگشت به تیم ملی کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون با جدیت تمریناتم را پیگیری می کنم و هفته ای ۵ جلسه تمرین دارم تا بتوانم به تیم ملی بازگردم و برای یک یا دو سال دیگر در خدمت کشتی باشم.

نوروزی افزود: در این خصوص صحبت های مختلفی با شورای فنی و همچنین اعضای کادر فنی انجام شده و من هم بارها گفته ام برای کمک به تیم ملی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد. البته امیدوارم با صلاحدید شورای فنی و همچنین شرایط بدنی خودم تا رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی امسال در ترکیب تیم قرار گیرم تا گام کوچکی در افتخارآفرینی این تیم بردارم.

وی در پایان گفت: به هر حال همیشه تلاش کردم فرد مفیدی برای ورزش ایران باشم و اگر فرصتی دست داد حتما در کنار کشتی گیران جوان حضور می یابم تا به آنان کمک کنم.

گفتنی است که رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت سال ۹۷ به میزبانی شهر اهواز و با حضور تیم های روسیه، ایران، ترکیه، گرجستان، آلمان، ارمنستان، مجارستان، قزاقستان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار