شهردار تهران در نشست خبری با حضور رسانه‌های کره جنوبی؛
شهردار تهران با حضور در نشست خبری با حضور رسانه‌های کره جنوبی، گفت: در مدیریت جدید به مسئله شفافیت توجه ویژه‌ای داریم و تلاش خواهیم کرد که مردم را بیشتر در فعالیت‌های شهری مداخله دهیم. همچنین درباره هزینه های شهرداری نیز سیاست انقباضی را در پیش خواهیم گرفت.
کد خبر: ۵۱۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 21 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمد علی نجفی" در پاسخ به سوالی درباره اثرات انتخاب یک شهردار اصلاح طلب برای شهر تهران، اظهار داشت: دو تغییر اساسی درباره شهرداری تهران اتفاق افتاده است، نخست آنکه بعد از ۱۴ سال یک شهردار اصلاح طلب برای تهران انتخاب شده است و همچنین بعد از ۱۴ سال شهردار و دولت و رئیس جمهور رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. از این رو مردم انتظار دارند تغییرات اساسی را در شهر تهران شاهد باشند.

وی با اشاره به نگاه اطلاح‌طلبان برای مدیریت در کشور، گفت: اصلاح طلبان از نظر مدیریت بیشتر دارای نگاه اجتماعی هستند تا نگاه تغییرات فیزیکی؛ بر این اساس در شهرداری تهران نیز مردم در ماه‌های آینده شاهد نگاه جدیدی درباره مسایل مختلف به خصوص مسایل اجتماعی هستند.

نجفی در ادامه ابراز داشت: بنده در دو ماه گذشته به عنوان یک عضو کابیه انتخاب شدم تا در جلسات دولت شرکت کنم؛ همچنین این امکان فراهم شده است که مشکلات و اختلافات بین دولت و شهرداری را به سرعت حل و فصل کنیم.

شهردار تهران گفت: در مدیریت جدید به مسئله شفافیت توجه ویژه‌ای داریم و تلاش خواهیم کرد که مردم را بیشتر در فعالیت‌های شهری مداخله دهیم. همچنین درباره هزینه های شهرداری نیز سیاست انقباضی را در پیش خواهیم گرفت.

وی عنوان داشت: سعی خواهیم کرد عوارض دریافتی از مردم شکل مدیریت جهانی به سمتی حرکت می‌کند که شهرها به تدریج جانشین کشورها شوند  و شکل عادلانه‌تری پیدا کند و کسانی که درآمدهای بیشتری دارند، عوارض بیشتری را نیز به شهرداری پرداخت کنند. این موارد اصول سیاست های جدیدی است که در شهرداری اتخاذ خواهد شد.

مردم را در فعالیت های شهری دخالت می دهیم/ سیاست انقباضی را در پیش خواهیم گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار