سرمربی نساجی قائمشهر، گفت: متاسفانه تنها در کشور ما مرسوم است که قبل از بازی مربیان برای هم آرزوی موفقیت می کنند اما در نشست خبری بعد از بازی یکدیگر را آماج توهین قرار می دهند. من از همین حالا اعلام می‌کنم نه دوست دارم کسی قبل از بازی به سمتم بیاید و نه به سمت کسی بروم.
کد خبر: ۵۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 19 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مهدی پاشازاده" در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم من اهل خوش و بش با سرمربی حریف قبل از بازی نیستم و نمی توانم برای او آرزوی موفقیت کنم. اعتقاد دارم آرزوی موفقیت برای حریف داشتن تنها یک دروغ است، البته بی احترامی نمی کنم ولی در هیچ دنیای مرسوم نیست که مربیان قبل از بازی یکدیگر را در آغوش بگیرند و یک ربع بعد از شروع بازی به همدیگر توهین کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه تنها در کشور ما مرسوم است که قبل از بازی مربیان برای هم آرزوی موفقیت می کنند اما در نشست خبری بعد از بازی یکدیگر را آماج توهین قرار می دهند. من از همین حالا اعلام می‌کنم نه دوست دارم کسی قبل از بازی به سمتم بیاید و نه به سمت کسی بروم. خوشبختانه مربی استقلال خارجی است ولی امیدوار هستم و خواهش می‌کنم کادر فنی ایرانی این تیم از این که من به سمتشان نروم، ناراحت نشوند. 

سرمربی نساجی در خصوص شرایط تیمش برای دیدار برابر استقلال تهران، گفت: از استقلال شناخت کافی داریم، این تیم را می شناسم ولی شرایط روحی و روانی تیم خودمان بسیار خوب است و یک نگرش خاصی برای این بازی داریم. تلاش می کنیم که این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم، البته استقلال همیشه استقلال است، بازیکنان خوبی دارد و مطمئنم فردا یک فوتبال خوب را علاقه مندان تماشا خواهند کرد. ما در مقابل صدرنشین لیگ هم با تمام توان بازی کردیم و توانستیم این تیم را از گردونه جام حذفی کنار بگذاریم.

پاشازاده در خصوص این که استقلال در خط دفاع مشکل دارد و آیا برنامه ای برای این قضیه دارید یا خیر؟ بیان داشت: استقلال همیشه استقلال است، اما ما برای این دیدار برنامه داریم و بدون برنامه بازی نخواهیم کرد. من یک فلسفه دارم و آن این است که شاید تلفن شما زنگ بخورد اما بهتر است در این مواقع اجازه بدهید بر روی پیغام گیر برود! الان هم دقیقا همین مسئله برای من پیش آمده، درست است که بازیکن استقلال بودم و هنوز هم به این تیم تعصب دارم اما در حال حاضر سرمربی نساجی هستم و تلاش می کنم که تیمم موفق باشد. البته صحیح نمی دانم که در خصوص نقاط قوت و ضعف حریف اینجا صحبت کنم ولی در زمین مطمئنا از ضعف های حریف استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان من صد درصد برای این دیدار آماده هستند، با آنها صحبت کردیم که استرسی نداشته باشند و با حمایت طرفدارانمان می خواهیم به موفقیت برسیم.

پاشازاده در خصوص حضور شفر در استقلال نیز، گفت: او کارنامه خوبی دارد اما هری پاتر نیست که معجزه کند و در عرض یک هفته تیم را دچار تحول عظیمی کند اما مطمئنم در آینده می تواند موفق باشد و استقلال را به جایگاه واقعی اش برساند.

سرمربی نساجی بیان کرد: تغییر کادر فنی باعث می شود تا کمی شرایط برای بازیکنان متحول شده، هر چند که اکثر بازیکنان استقلال ملی پوش هستند و از تجربه بالایی برخوردارند اما مطمئنم رفته رفته شرایط خوب خواهد شد و استقلال همانند گذشته به جایگاه واقعی اش خواهد رسید.

پاشازاده در پایان و در خصوص هواداران نساجی برای دیدار فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی، گفت: ما یک فرهنگ را در بین تماشاگران قائمشهری جا انداختیم و آن این است که به حریف احترام بگذارند، تنها تیم خودشان را تشویق کنند و این می تواند بر جذابیت های بازی بیفزاید. مطئنم فردا تماشاگران دو تیم از تیم هایشان حمایت خواهند کرد. آنها به کسی توهین نمی کنند و تنها تلاششان این است که تیم محبوبشان به دور بعد صعود کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار