ساخت ۳ فضای آموزشی خیرساز، با حضور رییس مجمع خیران مدرسه ساز کشور در اسلامشهر آغاز شد.
کد خبر: ۵۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 18 October 2017
ظهر چهارشنبه ساخت ۳ مجتمع آموزشی خیر ساز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزی، امام جمعه اسلامشهر، محمد رضا حافظی، رییس مجمع خیران مدرسه ساز کشور، امیرالله حقیقی فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان اسلامشهر در مناطق موسی آباد، قائمیه و واوان آغاز شد.

این مدارس، که با همت خیران اسلامشهر، ساخته می شود، در مجموع ۴۵ کلاس درس به فضاهای آموزشی اسلامشهر اضافه خواهند کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، ۲۱ سال است، که فعالیت کرده و ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور در زمینه مدرسه سازی فعالیت می کنند.

حافظی بر توسعه علم در کشور تاکید کرد و گفت: هدف اصلی خیرین مدرسه ساز تسهیل پیشرفت کشور از طریق ساخت مدرسه و توسعه علم است.

فرماندار اسلامشهر در حاشیه این مراسم، در جمع خبرنگاران با بیان این که اسلامشهر حدود ۲۰۰ مدرسه دارد، افزود: بیش از یک چهارم مدارس شهرستان اسلامشهر به صورت خیرساز ساخته شده است.

امیرالله حقیقی گفت: اسلامشهر حدود ۹۵ هزار دانش آموز دارد و آموزش و پرورش این شهرستان رشد ۵ درصدی سالانه را تجربه می کند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز طی سخنانی با بین این که ۲۵ مدرسه اسلامشهر در نوبت تخریب و بازسازی هستند، گفت: با توجه به رشد دانش آموزان، اگر فضاهای آموزشی جدید ساخته نشود، مجبوریم مدارس را دو شیفته کنیم.

شهرستان اسلامشهر از پر جمعیت ترین شهرستان‌های استان تهران و در جنوب شهر تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار