کد خبر: ۵۱۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 18 October 2017
پیشکسوت استقلال تهران در خصوص شرایط کنونی این تیم، گفت: مهمترین خدمت و هدیه به استقلال، سکوت است و امیدوارم که در آینده ای نزدیک، اتفاقات خوبی در این تیم بیفتد و بایستی کار بصورت اصولی پیش برود.

"ستار همدانی" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در خصوص زمان برکناری علیرضا منصوریان از سرمربی گری تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: من اعتقاد دارم که توسط مدیریت باشگاه استقلال تهران بایستی به منصوریان فرصت بیستری داده می شود تا وی می توانست شرایط تیم را بهبود ببخشد.

وی افزود: اگر تا نیم فصل یه منصوریان اجازه داده می شد؛ احتمال داشت که شرایط تیم استقلال تهران بهتر شود. 

پیشکسوت استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا "وینفرد شفر" بعنوان سرمربی استقلال تهران، می تواند این تیم را از این شرایط نجات دهد؟ گفت: شفر شرایط واقعی خود را درک می کند و بایستی این را درک کنیم که وی زمانی به استقلال آمده است که استقلال در وسط بازی های نیم فصل لیگ برتر قرار داشته و تغییرات بر طبق میل ایشان انجام نگرفته است. 

همدانی در ادامه بیان کرد: برای این که شفر بتواند برای استقلال، نتایج قابل قبولی را به دست آورد؛ نیاز به زمان دارد.

وی افزود: تیم استقلال در حال حاضر با مشکلات فنی و حاشیه ای دست به گربیان است و برای رفع این مشکلات بایستی به سرمربی جدید تیم، فرصت بدهیم تا این مسیر، طی شود.
بازیکن سابق استقلال تهران در ادامه گفت: در حاضر که تیم استقلال با چنین مشکلاتی روبرو است؛ از دوستانم خواستارم که به مشکلات این دامن نزنند.

همدانی افزود: مهمترین خدمت و هدیه به استقلال، سکوت است و امیدوارم که در آینده ای نزدیک، اتفاقات خوبی در این تیم بیفتد و بایستی کار بصورت اصولی پیش برود. 

دربی هفته آینده دربی متفاوتی است

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست که مربیان ایرانی بعنوان دستیار در کنار شفر همکاری داشته باشند، گفت: در این زمینه، بایستی هدف و سیاست گذاری وجود داشته باشد و طوری برنامه ریزی صورت بگیرد که مربیان جوان بتوانند بعنوان دستیار در کنار مربیان خارجی فعالیت داشته باشند تا دانش آنها را فرا بگیرند.
 
همدانی افزود: این حق سرمربی است که بتواند خودش دستیارانش را انتخاب کند و در این زمینه نبایستی به وی فشار وارد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بایستی جوری برنامه ریزی کنیم که بتوانیم دانش شفر را در ایران حفظ کنیم.

بازیکن سابق استقلال تهران در خصوص بازی هفته آینده استقلال و پرسپولیس، گفت:  بازی هفته آینده استقلال با پرسپولیس نسبت به بازی های سال های گذشته، دو تیم متفاوت است.

همدانی افزود: در حال حاضر، تیم های استقلال و پرسپولیس در شرایطی به سر می برند که هر دوی آنها با مسائل حاشیه ای روبرو هستند و این موجب تفاوت های دربی هفته آینده می شود. 

پیشکسوت استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود که روز برگزاری دربی را روز جمعه انتخاب می کردند؟ گفت: این تصمیم مربوط به سازمان لیگ است و آنها شرایط را ارزیابی کرده اند و به این نتیجه رسیده اند. 

همدانی در پایان بیان داشت: سازمان لیگ در خصوص روز برگزاری دربی، با توجه به این که شرایط را سنجیده است؛ بهترین تصمیم را اتخاذ کرده است. 



مهمترین خدمت به استقلال سکوت است/ بایستی دانش شفر در ایران حفظ شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار