رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: افراد تحت پوشش ما شیعه و سنی هستند و مذهب برای ما مهم نیست؛ ما فرا مذهبی عمل می کنیم. ضمن این که ظرف مدت ۴ سال قرار بر این است که همه افراد تحت پوشش کمیته امداد، خانه دار شوند.
کد خبر: ۵۰۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 17 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سیدپرویز فتاح" در جلسه امروز (سه شنبه) هیأت نمایندگان اتاق تهران، اظهار داشت: برای مبارزه با فقر باید به صورت ریشه‌ای وارد عمل شد؛ به خصوص اینکه فقر را می‌بایست به صورت ریشه‌ای صورت داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: به طبقه محروم و فقیر نباید به چشم آسیب، نگاه کرد؛ چرا که برخی از این فقرا نخبه هستند ولی درگیر فقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد خمینی(ره) دیگر آن کمیته امداد قدیمی نیست که نان و آرد را بین مردم توزیع کند، گفت: زیر بار بیمه سلامت نرفتیم و خود برای افراد تحت پوشش بیمه تعریف کرده و دفترچه بیمه داده ایم. این در حالی است که هر یتیم تحت پوشش، بیش از ۶ نفر حامی دارد.

فتاح با بیان این که ما فراجناحی عمل می کنیم، گفت: افراد تحت پوشش ما شیعه و سنی هستند و مذهب برای ما مهم نیست؛ ما فرا مذهبی عمل می کنیم. ضمن این که ظرف مدت ۴ سال قرار بر این است که همه افراد تحت پوشش خود، خانه دار شوند. البته اگر نتوانیم در کشور این افراد را خانه دار کنیم، باید مدرک های دانشگاهی خود را پاره کنیم، این کار هم شدنی است. به هر حال من تحصیلکرده عمران هستم و این کار را ساماندهی خواهم کرد.

وی با اشاره به اقتصاد انفاق، اظهار داشت: شرکتی داریم که ده سال قبل با ده نفر یتیم کار خود را آغاز کرده است، این در حالی است که اکنون این شرکت، ده هزار کارمند دارد.


کمیته امداد فرا مذهبی عمل می کند/ ظرف 4 سال افراد تحت پوشش کمیته امداد خانه دار می شوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار