شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با حضور فرمانده ناجا در مصلی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۰۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 16 October 2017
به گزارش تابناک تهران، این نمایشگاه با هدف به روز رسانی کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی به مدت چهالر روز پذیرای علاقه مندان است.

در این نمایشگاه تجهیزات نو و به روز در زمینه نظامی، امنیتی و پلیسی و همچنین محصولات و تجهیزات ایمنی مربوط به مراکز تجاری، ساختمان های اداری و مسکونی و مشاغل سخت در معرض دید عموم قرار می گیرد.

بنا بر این گزارش ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و در مجموع محصولات ۲۹ کشور مشتمل بر بیش از ۳۷ اثر در ۲۷ غرفه در بخش مخترعین در معرض دید قرار می گیرد. محصولات با گروه های متنوع فناوری اطلاعات، حمل و نقل، لباس، تجهیزات مراقبتی، آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم آموزش و مشاوره ای و تجهیزات اشعه ایکس در حوزه پلیسی در این نمایشگاه حضور دارند.

علاوه بر ایران، ۲۸ کشور دیگر در این نمایشگاه دستاوردها و فناوری های خود در زمینه ایمنی و تجهیزات پلیسی را در معرض نمایش قرار می دهند که کشورهای حاضر در نمایشگاه از کانادا، کره جنوبی، چین و ژاپن غرفه های اصلی برگزاری نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.

در طول برگزاری نمایشگاه ۱۰ نشست تخصصی در زمینه ایمنی و تجهیزات پلیسی و سه نشست علمی-مدیریتی با رویکرد دانش بنیان و کارگاه معرفی ارزش کالا در گمرک برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار