کد خبر: ۵۰۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 16 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان » در دو بخش خواهران و برادران مشخص شد.
 اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان » در دو بخش خواهران و برادران و در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ ٢٠ جز،، اذان مشخص شد.
بر اساس این گزارش در رشته قرائت علیرضا میرجلیلی از یزد، رتبه اول؛ حسین خسروی از یزد، رتبه دوم؛ امیر عباس مزیدی و امیر عباس محمدی فر از اردکان رتبه سوم مشترک در بخش برادران و فائزه سادات قریشی نسب از یزد رتبه اول خواهران؛ مهدیه مسعودی از یزد رتبه دوم خواهران را به خود اختصاص داد.
همچنین در رشته حفظ کل برادران نیز امیرحسین عطارزاده از یزد رتبه اول؛ محمدداود فلاحی از میبد رتبه دوم؛ امیر میرجلیلی رتبه سوم و در بخش خواهران نیز فاطمه تقی زاده از میبد رتبه اول؛ مهدیه شمس از مهریز رتبه دوم و اعظم السادات میرجلیلی از یزد نیز رتبه سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
رشته حفظ ٢٠ جز قرآن نیز از دیگر رشته های این دوره از مسابقات بود که در بخش برادران علیرضا رحمانی از یزد رتبه اول؛ احمد ظاهردناک از یزد رتبه دوم و محمدهادی فلاح از میبد رتبه سوم را کسب کردند و در بخش خواهران نیز مرضیه میرحسینی از یزد رتبه اول؛ مریم بیک از مهریز رتبه دوم و فرشته ابراهیم پور از یزد نیز رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند.
در ترتیل محمدمهدی میرجلیلی از یزد رتبه اول؛ وحیدرضا میرجلیلی از یزد رتبه دوم؛ علیرضا افتخاری پور از یزد رتبه سوم بخش برادران و فاطمه السادات میرکریمی از یزد رتبه اول، زهرا جمالیون از یزد رتبه دوم و هانیه احمدی نسب از یزد نیز رتبه سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند.
در رشته اذان که ویژه برادران بود، نفرات اول تا سوم نیز به ترتیب مبین باوفا از یزد، ابوالفضل بشارتی از یزد، مجتبی آبیار از یزد شدند.
لازم به ذکر است، دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان یزد ٢١ مهرماه در محل دانشگاه فرهنگ و هنر استان یزد در مرحله استانی برگزار شد که نفرات برتر در رشته های مختلف به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار