کد خبر: ۵۰۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 15 October 2017
بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی، گفت: زندگی هر شخصی به خودش مربوط است و من نمی توانم که در مورد زندگی شخصی و خصوصی بازیکنان پرسپولیس اظهار نظر کنم ولی بهتر است که بازیکنان، مواظب رفتارها و برخوردهای خودشان باشند چون که آنها الگوهای خیلی از جوانان هستند.

"مهرداد میناوند" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند در بازی برگشت با تیم الهلال عربستان، پیروز میدان شود؟ اظهار داشت: همه ما انسان ها با امید زنده هستیم و امید به زندگی و پیروزی می تواند همیشه وجود داشته باشد.

وی افزود: در فوتبال هم همیشه امید وجود دارد و در بازی فوتبال، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه، بیان کرد: خودم در زمانی که فوتبال بازی می کردم با این چنین شرایطی که الآن پرسپولیس با آن مواجه است را تجربه کردم و در بعضی از بازی ها توانستیم جبران کنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم. 

میناوند در ادامه گفت: فوتبال یک کار تیمی است و بازیکنان تیم پرسپولیس بایستی تمام تلاش خود را به کار بگیرند و با تمرکز بالا در مقابل الهلال بازی کنند و امیدوارم که در این مسابقه بتوانیم نتیجه کافی را بگیریم و به فینال لیگ قهرمان آسیا صعود کنیم. 

پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس، بیان کرد: نبایستی این را فراموش کنیم که تیم فوتبال الهلال، تیم قوی ای است و بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و بازیکنان پرسپولیس بایستی با تمام توان خود در بازی برگشت مقابل این تیم، بازی کنند. 

میناوند در پاسخ به این پرسش که شما در جایی گفته بودید که یک سری دست ها در میان است که به پرسپولیس لطمه بزنند، گفت: از تیم پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد؛ بایستی حمایت ملی به عمل بیاید.

وی افزود: از برنامه ریزی بازی تیم پرسپولیس توسط فدراسیون فوتبال و یا حتی از مشکلی که پیش پای نوراللهی گذاشته شد تا این که نتواند برای پرسپولیس بازی کند؛ مشخص است که دست هایی در کار است که می خواهند باعث عدم نتیجه گیری این تیم شوند. 

میناوند در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست که تیم های پرسپولیس و استقلال تهران به بخش خصوصی واگذار شوند؟ گفت: نیاز است که این دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند و اگر این اتفاق بیفتد مطمئن باشید که اتفاقات بهتری در این تیم ها خواهد افتاد. 

وی تأکید کرد: البته در امر واگذاری و خصوصی سازی بایستی اصولی اقدام شود و این تیم ها به اشخاصی واگذار شوند که فوتبال را بلد باشند و بتوانند باعث موفقیت تیم شوند نه این که به اشخاصی که صرفأ پول دارند واگذر شوند؛ چون که آنها به دنبال معروف شدن خودشان هستند. 

زندگی شخصی هر کی به خودش مربویط است 

میناوند در پاسخ به این پرسش که "جعفر کاشانی" گفته بودند؛ تیم پرسپولیس به یک تفکر جدید نیاز دارد، گفت: بعد از این که مصاحبه وی منتشر شد؛ با ایشان صحبت کردم و وی گفت که منظور من این نبوده و منظور من را بد منعکس کردند.

وی افزود: برانکو مربی با کلاس و با دانشی است و بدون شک تنها گزینه، برای هدایت پرسپولیس است و نیاز است که باشگاه قرارداد برانکو را تمدید کند.

میناوند در خصوص حاشیه هایی که توسط رسانه ها و فضای مجازی برای بازیکنان پرسپولیس درست می شود، گفت: بهتر است که بازیکنان پرسپولیس حواس خود را جمع کنند و طوری رفتار نکنند که بعضی از افراد فرصت طلب برای آنان حاشیه درست کنند.

وی در ادامه بیان داشت: زندگی هر شخصی به خودش مربوط است و من نمی توانم که در مورد زندگی شخصی و خصوصی بازیکنان پرسپولیس اظهار نظر کنم ولی بهتر است که بازیکنان، مواظب رفتارها و برخوردهای خودشان باشند چون که آنها الگوهای خیلی از جوانان هستند.

میناوند در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر به چه کاری مشغول است، گفت: در حال حاضر بعنوان کارشناس ورزشی با یک برنامه قرارداد دارم و تمام تمرکز خود را بر روی این کار گذاشتم. 

وی در پایان بیان داشت: این برنامه در حوزه فوتبال است و بنابراین من از فوتبال خارج نشدم و در این زمینه دارم فعالیت می کنم و تمام وقتم درگیر این برنامه ورزشی است. 


بازیکنان پرسپولیس مواظب رفتار خود باشند چون که الگو خیلی ها هستند/ پرسپولیس بایستی در مقابل الهلال تمام تلاش خود را به کار بگیرد/ دست هایی در کار است که می خواهد باعث عدم نتیجه گیری پرسپولیس شود/ برانکو تنها گزینه هدایت پرسپولیس است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
احتمالا منظورش دستهایی مثل پاهای عمر خربینه.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار