دو هزار و ۲۸۷ حامی نیکوکار از ۹۵۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاکدشت حمایت و ماهیانه کمک‌های خود را به آنها اهدا می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 15 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مجتبی عبداللهی" سرپرست کمیته امداد شهرستان پاکدشت، با بیان این که طرح اکرام ایتام و محسنین طرحی انسان دوستانه و با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند است، گفت: حامیان در این طرح، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می‌گیرند و به‌صورت ماهیانه  مبلغی را به‌حساب آنها واریز می‌کنند.

وی با بیان این که ۹۵۴ نفر فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان پاکدشت هستند، افزود: دو هزار و 287 حامی نیکوکار حمایت از این فرزندان را بر عهده‌دارند که ۲۸۰ نفر از آنها  یتیم و ۶۷۴ نفر دیگر از فرزندان محسنین هستند.

عبداللهی با اشاره به طرح محسنین، گفت: این طرح شامل آن دسته از فرزندان مددجوی نیازمندی است که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده، زندانی و یا فرزند طلاق هستند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان پاکدشت، بیان کرد: در شش‌ماهه نخست امسال هفت میلیارد و 700 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان غیر یتیم تحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین شده است.

عبداللهی با بیان این که اکرام ایتام طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است، افزود: در این طرح حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به‌حساب یتیم تحت حمایت واریز می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی، گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزار می‌شود تا خیران با کمک‌های خود بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کنند.

عبداللهی بیان کرد: یکی از اهداف مهم در اجرای طرح «احسان حسینی» ساماندهی توزیع نذورات و ارائه خدمات هدفمند به اقشار بی‌بضاعت است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیکوکاران بتوانیم سفره‌های اطعام را برای تمامی خانوارهای تحت حمایت برپا کنیم.

وی با بیان این که ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و انفاق در جامعه از دیگر اهداف حائز اهمیت طرح «احسان حسینی» است، گفت: خیران با برپایی سفره‌های احسان در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری، می‌توانند خانوارهای تحت حمایت و افراد نیازمند را مورد احسان و اطعام قرار دهند.

عبداللهی یادآور شد: شماره‌حساب  ۱۰۸۷۳۱۰۰۵۳۰۰۲ با شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۶۷۰۰ بانک ملی به نام کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر شهرستان برای کمک به نیازمندان در این روزها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار