نوبخت مطرح کرد؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، گفت: پروژه‌ها در مترو اولویت بندی شده و افزایش کارآیی و همکاری بیشتر با واگن سازی که منجر به افزایش ظرفیت مترو می‌شود را در دستور کار قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۵۰۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 14 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "فرنوش نوبخت" عصر امروز (شنبه) در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر عهده من گذاشته شده است، گفت: امیدواریم با افزایش کارآیی بتوانیم به مطالبات مردمی در این حوزه پاسخ مناسب دهیم.

وی با بیان اینکه تعدیل نیرو نداریم؛ اما ممکن است جابجایی‌هایی در راستای افزایش کارآیی در برخی مقاطع انجام شود، تصریح کرد: هدف ما مسافرمحوری است و در این راستا باید سرعت در جابجایی، امنیت و سلامت مسافران و ... را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه امیدواریم در راستای حل مشکلات قدم برداریم، گفت: امید است با حل مشکلات خط هفت خدمت رسانی در این خط متوقف نشود و بهره برداری ادامه داشته باشد.

وی گفت: پروژه‌ها در مترو اولویت بندی شده و افزایش کارآیی و همکاری بیشتر با واگن سازی که منجر به افزایش ظرفیت مترو می‌شود را در دستور کار قرار خواهیم داد.

پروژه ها در مترو اولویت بندی شده است/ در مترو تعدیل نیرو نخواهیم داشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار