ظهر پنج شنبه و هم زمان با آخرین روز هفته ناجا، ایستگاه پلیس روستای "عبدل آباد" از بخش مرکزی شهرستان ورامین، افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 12 October 2017
به گزارش تابناک تهران، ظهر امروز (پنج شنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد، سرهنگ شیخ مراد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان ورامین، عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، مصطفی حیدری بخشدار مرکزی و علی خانی رئیس شورای اسلامی این شهرستان هم زمان با آخرین روز هفته ناجا برگزار شد.

در این مراسم، بخشدار مرکزی ورامین با اشاره به جمعیت ۸۰۰۰ نفری روستای «عبدل آباد» و لزوم ارتقا امنیتی و انتظامی این روستا، گفت: جمعیت انبوه این روستا و همجواری با روستاهای دیگر، ضرورت ایجاد کلانتری را یادآور می شود که این امر به تصویب رسیده و مراحل قانونی خود را طی می کند.

"مصطفی حیدری" اضافه کرد: تأسیس ایستگاه پلیس «عبدل آباد» می تواند پیش زمینه خوبی برای تأسیس کلانتری باشد و جانمایی زمین کلانتری نیز در دستور کار قرار گرفته که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: دولت تأکید فراوانی بر ارتقا امنیتی روستاها دارد که در همین راستا، تقویت بنیه انتظامی و همچنین نصب دوربین های مداربسته در سطح روستاها جزو برنامه کاری در بخش مرکزی قرار گرفته است.

تأمین امنیت فقط وظیفه ناجا نیست

در ادامه این مراسم امام جمعه خیرآباد نیز اظهار داشت: تأمین امنیت فقط وظیفه ناجا نیست بلکه همه مردم، نهادها، دولت و ... وظیفه دارند تا به ارتقای امنیتی شهرستان کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری افزود: مردم، نهادها و ارگان ها باید وظایف قانونی و شرعی بر عهده خودشان را درست انجام دهند و بعد، توقع کمک و حمایت از سوی ناجا برای ایجاد امنیت داشته باشند.

سرهنگ شیخ مراد مرادی سخنران بعدی این مراسم بود که اظهار داشت: بالطبع ناجا به تنهایی نمی تواند امنیت را برقرار کند و تمام نهادها و ادارات باید به این نهاد در ایجاد نظم و امنیت عمومی یاری برسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ادامه داد: وضعیت امنیتی شهرستان ورامین به طور نسبی خوب  است و همیاری بخشدار مرکزی و دهیاری های تابعه نیز به این امر کمک شایانی کرده که نمونه آن، تلاش بخشدار و دهیار برای افتتاح ایستگاه پلیس «عبدل آباد» است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین نیز در این مراسم بیان کرد: دولت سه وظیفه اصلی ایجاد امنیت، بهداشت و زمینه آموزش مردم را بر عهده دارد و باید این وظایف را به نحو احسن برای خدمت به مردم انجام دهد.

عباسعلی سعیدیان اضافه کرد: تلاش دولت برای ارتقای امنیت و نظم عمومی شهرستان به خصوص بخش مرکزی ورامین با ایجاد ایستگاه پلیس «عبدل آباد» و امثال این شکل جدی به خود گرفته و چنین مواردی ادامه خواهد یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار