رییس اتاق اصناف ‌دماوند، گفت: از حدود 10 سال پیش در تلاش بودیم تا بتوانیم صنوف مزاحم را از شهر خارج کنیم که پس از تلاش‌های طولانی در حال حاضر موفق شدیم تا فاز یک این شهرک را تا حدودی راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۵۰۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 11 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی خواجه‌ای" ساعتی پیش در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، با بیان اینکه در حال حاضر اصناف بیشترین ایجاد کننده شغل در کشور هستند اظهار داشت: شهرستان دماوند دارای چهار هزار و 800 عضو صنفی مجوزدار و شناخته شده است، که 16 اتحادیه نیز در زمینه‌های مختلف در آن فعالیت دارند.

وی افزود: از حدود 10 سال پیش در تلاش بودیم تا بتوانیم صنوف مزاحم را از شهر خارج کنیم که پس از تلاش‌های طولانی در حال حاضر موفق شدیم تا فاز یک این شهرک را تا حدودی راه‌اندازی کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوان با توسعه آن بخش بزرگی از مشکلات این قشر را برطرف و به زیباسازی هرچه بیشتر شهر کمک کنیم.

رییس اتاق اصناف شهرستان دماوند، بیان کرد: در حال حاضر به کمک بسیج اصناف دوره‌های آموزشی در قالب کلاس‌های مکاسب، قانون نظام صنفی و غیره را با همکاری دفتر امام جمعه و سپاه ناحیه دماوند به صورت ماهیانه برگزار می‌کنیم.

خواجه‌ای در ادامه با بیان اینکه شهرستان دماوند در سال جاری عنوان دومین شهرستان از جهت ثبت مجوزها و امور قانونی در استان تهران را کسب کرده است، گفت:‌ اتاق اصناف با چهار تیم به صورت روزانه در سطح شهرستان به بررسی صنوف می‌پردازد و سعی دارد با نظارت و بررسی مشکلات واحدهای صنفی، زمینه را برای ارتقای هر چه بیشتر فعالیت آن‌ها در شهرستان فراهم آورد.

وی در پایان با اشاره به کاهش کالای قاچاق در شهرستان دماوند، کرد: در گذشته کالاهای قاچاق در سطح شهرستان به میزان حدود 10درصد وجود داشت؛ اما در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته این موضوع به صورت چشمگیری کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار