آیین ملی نواخت زنگ مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور با حضور دستیار معاون مشارکت های مردمی، مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان تهران و جمعی از مدیران و مسوولان آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه حضرت نرجس(س) منطقه ۶ تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 11 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محسن ولیئی" مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مراسم اهدا هدایا دانش آموزان مدارس استان تهران در پاکت لبخند عاطفه ها به پایگاه های مستقر در مدارس، گفت: سال گذشته مردم استان تهران حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب جشن عاطفه‌ها به نیازمندان کمک کردند. امسال در مرحله نخست جشن عاطفه ها  مردم  استان تهران حدود چهار میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان نیازمند در کنار دانش آموان برخوردار در مدارس، گفت: جشن عاطفه ها، پیوند عاطفی بین دانش آموزان برخوردار و دانش آموزان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند تنها به یک روز اختصاص ندارد و این برنامه تا پایان سال نیز می تواند ادامه داشته باشد.

ولیئی با اشاره به ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان تهران، عنوان کرد: کمک به نیازمندان تنها محدود به کمک‌های مادی و مالی نیست بلکه به اشکال غیر مادی نیز می‌توان به نیازمندان کمک کرد.

گفتنی است که خیران می‌توانند با شماره گیری تلفن ۷۳۵۵ یا  تلفن همراه #۳*۵*۸۸۷۷* ، #۲۲۲۲*۷۲۴* و یا از طریق نرم افزار «سکه» به پرداخت بانک ملت کمک‌های غیرحضوری خود را اهدا کنند؛همچنین شماره حساب ۱۴۸۲۲۱۹۲۳۰ بانک ملت یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۳۸۳۰۱۰۵۷  که توسط کمیته امداد برای این منظور در نظر گرفته شده است از راه‌های دیگر کمک‌های غیر حضوری برای شهروندان نیکوکار است.

همدلی با ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند استان تهران


همدلی با ۱۳ هزار دانش‌آموز نیازمند استان تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار