شهردار کرج با اشاره به آغاز فصل سرما، ضرورت خدمت رسانی به افراد بی سر پناه را یادآور شد و تاکید کرد: فعالیت گرمخانه این کلانشهر تا اواسط آبان ماه سال جاری شروع می شود.
کد خبر: ۵۰۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 11 October 2017
به گزارش تابناک : دکتر اصغر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج عنوان کرد: این گرمخانه همزمان با آغاز فصل سرد، تمهیدات ویژه ای را برای ارائه خدمات رفاهی به افراد بی سرپرست در نظر گرفته است.
شهردار کلانشهر کرج بیان کرد: طرح از سر گیری فعالیت گرم خانه کرج، از آخر مهرماه سال جاری توسط حوزه های مربوطه این دستگاه و همکاری سایر ادارات استان البرز از جمله بهزیستی، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شروع می شود و امید می رود تا اواسط آبان ماه، تحقق پیدا کند. دکتر نصیری ادامه داد: گرمخانه ها برای بی پناهان شهر، ‌خانه ای امن به حساب می آیند تا در شب های سرد، به آن پناه ببرند و ساعاتی از امکانات جای خواب و غذای گرم بهره مند شوند. وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت ساماندهی شهر از معضلی بنام سد معبر اشاره کرد و گفت: برای حل این مشکل، نیازمند راهکارهای واقع بینانه هستیم تا بتوانیم به نتایج ماندگار و مطلوب در این زمینه دست پیدا کنیم. وی اضافه کرد: اولویت بندی مناطق 10 گانه شهرداری کرج بر اساس اینکه کدام یک از معابر و محدوده های شهری، بیشتر با معضل سد معبر دست و پنجه نرم می کنند از جمله راهکارهایی است که با تکیه بر آن می توان برای همیشه به این معضل اجتماعی خاتمه داد. شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: شایسته سالاری، استفاده از توان نیروهای متخصص و جوان گرایی از دیگر اولویت هایی است که این دستگاه با جدیت هر چه تمام آنرا دنبال می کند و بر آن است تا بدنه شهرداری را بسیار تخصصی تر از گذشته کند. دکتر نصیری خاطر نشان کرد: شکل گیری محلات و نواحی شهر کرج، از دیگر محورهای فعالیت شهرداری کرج برای ارتقاء ساختار شهر و افزایش کیفیت خدماتی رسانی به شهروندان است و باید مقدمات آن از سوی حوزه های مربوطه آغاز شود تا در سال آتی در بودجه بندی این دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.وی همچنین بر اهمیت توسعه فرهنگی محلات شهر کرج تاکید کرد و گفت: مسجد محوری و توجه ویژه به مساجد در راستای آگاهی از معضلات شهروندان و گام برداشتن برای رفع معضلات شهری از دیگر راهکارهایی است که شهرداری این کلانشهر به منظور ارائه خدمات به آن نگاهی خاص دارد. گفتنی است در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج معاونان، مدیران عامل سازمانهای تابعه، مدیران مناطق 10گانه و مدیران ستادی این دستگاه حضور داشتند.





منبع : سپیدار نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار