کد خبر: ۵۰۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 09 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»فرماندار شهرستان مهريز خواستار تامين اعتبارات مورد نياز طرح اجرايي جاده چهار كيلومتري منشاد - زردین شد.
 «سیدمحمد رستگاری»  در جريان بازديد از جاده در دست ساخت منشاد – زردين كه به طول چهار کیلومتر است، گفت: چند سالی بود که در ساخت اين مسير وقفه‌اي ايجاد شده بود ولي از سال گذشته زیرسازی اين جاده آغاز شده است.

وي افزود: با توجه به اين كه طرح مذكور، يك طرح ملي استاني است از اداره راه و شهرسازی انتظار داريم كه پیمانکار را به لحاظ مالی حمایت کند تا هرچه زودتر زیرسازی مسير كامل و براي آسفالت مهيا شود.

رستگاري اظهار كرد: اعتباري معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان براي ايجاد ابنيه و زیرسازی مسير تعيين شده است ولي تاکنون از سوي راه و شهرسازی مبلغ 237 ميلیون تومان به اين طرح تخصيص يافته است.

فرماندار در پايان نيز خاطرنشان كرد: راه منشاد - زردین ارتباط با روستاهاي مناطق پشتكوه را با روستاهاي دهستان میانکوه بسيار نزدیک‌تر می‌کند و رونق اقتصادی بيشتر اين مناطق را به دنبال خواهد داشت.

گفتني است، «سیدمحمد رستگاری» فرماندار شهرستان مهریز در اين بازديد كه به اتفاق برخي از مسئولان مربوطه شهرستان از اين طرح انجام شد، از عوامل اجرايي ساخت اين جاده قدرداني و ابراز اميدواري كرد كه اين طرح هر چه زودتر اماده بهره‌برداري شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار