شهردار رباط کریم، گفت: زیرساخت های کنونی شهر رباط کریم پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست و تلاش می شود تا با مطالعه بیشتر و برنامه ریزی دقیقتر در تامین برخی سرانه ها نسبت به تعادل و توازن نسبی دست یابیم.
کد خبر: ۵۰۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 09 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید محمد میر زمانی" با اشاره به این که شهر رباط کریم  با توجه به وسعت و میزان جمعیت از داشتن میدان میوه و تره بار محروم است، اظهار داشت: این امر به دلیل عدم پیش بینی زیرساخت های لازم در برنامه ریزی های شهری بوده است و امروزه شاهدیم که بسیاری از مشکلات از جمله سد معبر توسط وانت ها، عدم تنظیم قیمت ها به دلیل نبود رقابت و سختی دسترسی برخی از بخش های شهر برای تهیه مایحتاج روزانه خود به وجود آورده است.

شهردار رباط کریم ادامه داد: ایجاد بازارهای روز میوه و تره بار و مواد غذایی در نقاط مختلف شهر و در راستای ساماندهی مشاغل است، در حقیقت بازارهای روز حلقه اتصال مستقیم تولید کنندگان و مراکز عمده فروشی با مصرف کنندگان در جهت رفاه حال شهروندان خواهد بود و زمینه ساز تعدیل قیمت ها و حذف واسطه گری های غیر اصولی است.

وی  با بیان این که حضور سرمایه گذار در این بخش یک تعامل دو سویه است، اضافه کرد: زیرساخت های کنونی شهر رباط کریم پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست و تلاش می شود تا با مطالعه بیشتر و برنامه ریزی دقیقتر در تامین برخی سرانه ها نسبت به تعادل و توازن نسبی دست یابیم.
 میرزمانی در پایان بیان داشت: تهیه و توزیع محصولات می تواند در زمینه ایجاد اشتغال و شکل گیری یک مرکز اقتصادی کارآمد نقش موثری داشته باشد که علاوه بر تامین نیازهای روزمره مردم به عرضه و تقاضای درون شهری سامان می بخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار