شهردار منطقه ۱۳ در جمع ائمه جماعات، یکی از اولویت برنامه های شهرداری را مسجد محوری عنوان کرد و بازدیدهای مستمر و هفتگی شهرداران نواحی از محلات و طرح فوریتی نگهداشت شهر را دو طرح مهم منطقه به منظور رفع مسائل و مشکلات محلات اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 08 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "مرتضی رحمان زاده" در نشست فصلی با حضور ائمه جماعات، گفت: از اینکه فرصت حضور در جمع شما را پیدا کردم مفتخرم و امیدوارم بتوانیم از تدابیر و رهنمودهای شما در بحث مدیریت شهری به نحو احسن بهره بگیریم.

وی به سیاست شهردار تهران در خصوص محوریت مساجد در اجرای برنامه های مرتبط با امور فرهنگی، مذهبی و دینی اشاره کرد و افزود: بر این اساس،  اولویت برنامه های شهرداری منطقه ۱۳، مسجد محوری است به طوری که مساجد باید به عنوان محور برنامه های اجتماعی و فرهنگی در محلات باشند.

شهردار منطقه ۱۳ به بازدید از محلات منطقه اشاره کرد و گفت: از دوره آغاز خدمت خود تاکنون در این منطقه، از ده محله در نواحی چهار گانه بازدید و در جلسه با معتمدین و شورایاری محلات، بر اهمیت تقویت اصل مسجد محوری تاکید کرده‌ام.  

وی با اشاره به اختصاص بودجه به طرح عمرانی مساجد، افزود: با توجه به تخصیص بودجه و احصاء مسائل و مشکلات مساجد، به محض نقدینگی بودجه، مشکلات مساجد در حیطه های مختلف از جمله عمرانی مرتفع می شود.

شهردار منطقه 13 در خصوص طرح فوریتی نگهداشت شهر نیز، اظهار داشت: این طرح هر هفته در یک ناحیه به صورت پایلوت با فعالیت ۵۰۰ نفر نیروی انسانی و کارگری در حوزه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی اجرایی می شود که پیش بینی می کنم با اجرای این طرح، بسیاری از مشکلات مردم در محلات مرتفع شود.

در این همایش "حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده "به توجه هر چه بیشتر به مراسم عزاداری در ایام ماه محرم و صفر اشاره کرد و تاکید کرد: باید از فرصت حضور مردم در مساجد، حسینیه ها و تکایا برای تبلیغ و بیان احکام دین نهایت استفاده را در این ایام داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار