عضو هیأت مدیره اتاق مشترک ایران و فرانسه از توسعه همکاری های مشترک بین دو کشور در دوران پسا برجام، خبرداد.
کد خبر: ۵۰۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 08 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدرضا نجفی منش" افزود: این همکاری ها در زمینه های مختلف منجمله هواپیما، خودرو، قطعه سازی، محیط زیست، فاضلاب، کشاورزی و غیره بین ایران و فرانسه برقرار شده است.

وی همچنین با بیان اینکه رابطه ایران و فرانسه به لحاظ تاریخی بسیار قدیمی است، اظهارداشت: با توجه به فضای دوران پسا برجام امید می رود گام‌های بلند تری در زمینه استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و سیاسی دو جانبه برای توسعه روابط برداشته شود.

این کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به رفع مشکلات هسته‌ای و وجود ظرفیت های بالقوه متنوع و گسترده همکاری بین ایران و فرانسه چشم‌انداز امیدبخشی در انتظار روابط آینده این دو کشوراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: فرانسه در زمینه تحقیقات کشاورزی و دامپروری سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده است.

نجفی منش عضو هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و فرانسه اظهارداشت: در حال حاضرایران به دنبال انتقال و بهره مندی یافته های جدید عملی از فرانسه در این حوزه است.

وی یادآورشد: استفاده از تجربیات و یافته های نوین علمی دنیا منجر به تحولات مثبت (ارتقای بهره وری، رشد تولید، سطح درآمدزایی و ...) در حوزه صنعت کشاورزی و دامپروری کشور می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار