هاشمی مطرح کرد؛
رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: امروز تهران با چالش‌های متعددی به ویژه در حوزه اجتماعی دست به گریبان است که حل این موضوعات جز با همکاری نهادهایی نظیر نیروی انتظامی، بهزیستی و نیز سایر نهادهای مسوول با شهرداری تهران میسر نخواهد بود.
کد خبر: ۵۰۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 07 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محسن هاشمی" در دیدار با سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و نیز سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر نیروی انتظامی و مدیریت شهری تاکید کرد.

وی گفت: امروز تهران با چالش‌های متعددی به ویژه در حوزه اجتماعی دست به گریبان است که حل این موضوعات جز با همکاری نهادهایی نظیر نیروی انتظامی، بهزیستی و نیز سایر نهادهای مسوول با شهرداری تهران میسر نخواهد بود.

هاشمی افزود: مشکلاتی مثل ترافیک و یا آسیب‌های اجتماعی چالش‌های فرا بخشی هستند که در سایه همکاری همه جانبه از سوی نهادهای مسوول مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این زمینه شورای اسلامی شهر تهران آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین هفته نیروی انتظامی را به تمام پرسنل زحمت کش این یگان تبریک گفت و بیان کرد: به یقین امنیت و آرامشی که در شهر حکم‌فرماست مرهون زحمات این عزیزان است که برای خدمت گزاری به مردم شهر شب و روز نمی‌شناسند و خود را وقف خدمت گزاری به مردم کرده اند. این ایام بر شما عزیزان مبارک باشد و به یقین مردم شهر تهران نیز قدردان زحمات جان برکفان نیروی انتظامی خواهند بود.

چالش های پایتخت با همکاری نیروی انتظامی مرتفع خواهد شد/ دیگر نهادها به کمک شهرداری بیایند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار