معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه‌اندازی اولین «مدرسه بیمارستان» کشور در محل بیمارستان حضرت‌علی اصغر(ع) تهران، خبرداد.
کد خبر: ۵۰۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 07 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید محمد هادی ایازی" در این خصوص اظهار داشت: این مدرسه توسط خیریه مهرآیین به بهره برداری رسید.
 
وی، راه اندازی مدرسه بیمارستان را حاصل امضای تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز‌های پایانی دولت یازدهم بیان کرد که بر اساس آن، مقرر شد که این مدرسه در آن دسته از مراکز درمانی راه اندازی شود که کودکان بستری مبتلا به بیماری‌های مزمن دارند.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز توافق کردند که مدرسه بیمارستان را در تمام بیمارستان‌های کودکان، بسازند و در اختیار ما قرار دهند؛ ضمن اینکه آموزش و پرورش هم برای تامین نیروی معلم این مدارس متعهد شده است.

این مقام مسوول در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی مدارس یاد شده دغدغه خانواده بیماران و کودکان بیمار، برطرف شود.

ایازی اظهار کرد: ایجاد کتابخانه‌ای در محل این کلاس‌ها پیش‌بینی شده است تا دانش‌آموزان در زمان‌هایی که می‌خواهند تخت بیمارستان را ترک کنند تا به محل کلاس‌ها بروند، بتوانند از کتاب‌های موجود در مدرسه بیمارستان استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار