خطیب نماز جمعه تهران مطرح کرد؛
خطیب این هفته نماز جمعه تهران، خطاب به مسوولان، گفت: تریبون نمازجمعه تریبونی مردمی است؛ حرف ما این است به خدا اعتماد کنید به مردم اعتماد کنید دل نبندید به حمایت اروپا. مطمئن باشید اگر اروپا بخواهد بین آمریکا و ایران را انتخاب کند؛ آمریکا را انتخاب می کند لذا دلخوش به آنها نباشید.
کد خبر: ۵۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 06 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "آیت الله احمد خاتمی" در خطبه های این هفته نمازجمعه تهران، با تشکر از عزاداری با شکوه ملت حسینی ایران در ایام محرم به صحنه آوردند، گفت: این ملت عاشورایی با این روحیه دیگر روی ذلت را نخواهد دید.
 
خطیب نماز جمعه تهران همچنین در ادامه با اشاره به تشییع با شکوه شهید بی سر شهید حججی، اظهار داشت: خانواده های معظم مدافع حرم توجه به این داشته باشند مردمی که برای تشییع این شهید آمده بودند، تجلیل از شهید حججی تجلیل از همه شهیدان مدافع حرم بود.
 
وی همچنین با اشاره به هجمه به رئیس قوه قضائیه، گفت: از اول انقلاب نظام و انقلاب هدف بوده و از جمله روش های بیگانگان تخریب مسئولان عالی رتبه بوده است. یادمان نرفته تخریب ها علیه شهید بهشتی.
 
 
وی افزود: امروز وارد ترور نرم افزاری شدند برای تخریب رئیس مجتهد قوه قضائیه. البته ریشه این تخریب ها روشن است. چراکه قوه قضائیه عزمش را جزم کرده است تا با مفسدین اقتصادی برخورد کند.
 
خاتمی گفت: رئیس قوه قضائیه محکم در برابر فتنه گران ایستاده و این هم هزینه اش است. دشمنان می خواهند با این تخریب ها اینها را  از اهداف والایشان دست بردارند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
 
وی با بیان اینکه وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه این خبر را تکذیب کرده است، بیان کرد: رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفته است طی ماههای اینده شاهد اتهام زنی به دیگر مسوولان هم خواهیم بود. با این دروغی که گفتند ملت در برابر همه خبرهای اینها یک علامت سوال می گذارد و این گامی در مسیر بصیرت است.
 
خطیب نماز جمعه تهران، گفت: منشا این شایعات،سایتی است که از طرف بهایی‌ها تغذیه میشود. من نام نمی برم اما مسئولان محترم این سایت ها را می شناسید. با این سایت ها قاطعانه برخورد کنید.
 
آیت الله خاتمی همچنین درباره قصه برجام، تصریح کرد: امریکا هم جسم برجام و هم روح برجام را نقض کرده است و هیچ چیز از برجام باقی نگذاشته است. آنها می گویند باید گفتگوی مجدد صورت بگیرد و مسئولان هم موضع گرفته اند که برجام قابل مذاکره مجدد نیست و این موضع در شان مردم محترم است.
 
وی خطاب به مسوولان، گفت: تریبون نمازجمعه تریبون مردمی است حرف ما این است به خدا اعتماد کنید به مردم اعتماد کنید دل نبندید به حمایت اروپا. مطمئن باشید اگر اروپا بخواهد بین امریکا و ایران را انتخاب کند آمریکا را انتخاب می کند لذا دلخوش به آنها نباشید.
 
وی همچنین با اشاره به همه پرسی اقلیم کردستان، افزود: متاسفانه مسوولان کردستان عراق گوششان به حرف حساب بدهکار نبود و سوم مهر خیانت را صورت دادند. خوشبخانه جهان این همه پرسی را به رسمیت نشناخته و حتی آمریکا بیانیه داد. حتی رژیم صهیونیستی هم رسما حمایت نکردند. وحدت و هم پیمانی که بین عراق، ایران و ترکیه هست یک راهکار است و باید تا دیر نشده مسئولان محترم یک پیمان قوی ببندند و نگذارند این بذر جان بگیرد و آنرا در نطقه خفه کنند.
 
وی با اشاره به حادثه لاس و گاس در آمریکا، گفت: ما کشتن آدم های بی گناه را در هر کجای عالم باشه محکوم می کنیم. چه در آمریکا باشد و چه در یمن. در خبر ها این جمله امده بود که 72 درقیقه این قاتل با آرامش مردم را به گلوله بسته است . این اقتدار است؟ از نیروی انتظامی ما یاد بگیرید.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار