نجفی مطرح کرد؛
شهردار تهران در نشست هیأت رییسه شورای سیاستگذار اصلاح طلبان، گفت: برنامه‌هایی که به مردم ارائه می‌کنیم باید به گونه‌ای باشد که وضعیت جامعه و مشکلات آن را لحاظ کنیم. به همین دلیل باید مراقبت شود در طرح مطالبات، توانمندی‌ها و وظایف نهادهای تابعه را لحاظ کنیم.
کد خبر: ۵۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 05 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدعلی نجفی" در نشست مشترک هیأت رییسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با هیات رییسه فراکسیون امید و روسای شوراها و شهرداران کلان‌شهرها با قدردانی از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به جهت برگزاری این نشست، اظهار داشت: مصالح کشور و مصالح آینده اصلاحات در گرو کارآمدی مدیران اصلاح‌طلب است.

وی ادامه داد: ما در موقعیتی هستیم که باید در موضع‌گیری‌های خود به دنبال تقویت گفتمان اصلاحات، حفظ سرمایه اجتماعی و ترجیح منافع عمومی بر منافع گروهی باشیم.

شهردار تهران بر ضرورت صیانت از نیروهای اصلاح‌طلب و تربیت مدیران این جریان سیاسی برای آینده کشور تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه‌هایی که به مردم ارائه می‌کنیم باید به گونه‌ای باشد که وضعیت جامعه و مشکلات آن را لحاظ کنیم. به همین دلیل باید مراقبت شود در طرح مطالبات، توانمندی‌ها و وظایف نهادهای تابعه را لحاظ کنیم.

نجفی از عارف خواست برای پیگیری برخی برنامه‌ها کمیته‌های مشترکی بین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، شورای شهر و فراکسیون امید تشکیل دهد.

"محسن هاشمی" رییس شورای شهر تهران نیز بر لزوم برنامه‌ریزی جهت عملیاتی کردن وعده‌های داده شده به مردم تاکید کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار