فرمانده انتظامی شرق استان تهران از افزایش ۲۳ درصدی تماس های عملیاتی مردم با سامانه ۱۱۰ در شرق این استان نسبت به سال گذشته، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 04 October 2017
 به گزارش تابناک تهران، "سردار عبدالرضا ناظری" امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا طی سخنانی به رضایت فرمانده کل قوا از نیروی انتظامی در شهریور ماه، اشاره کرد و گفت: مردم فعالیت های مأموران نیروی انتظامی را رصد می‌کنند.

وی شعار هفته ناجا را «پلیس برای امنیت، امنیت برای مردم» دانست و اظهار داشت: پلیس جان خود را در راه امنیت می‌دهد و در مقابل قانون‌شکنان ایستادگی می‌کنند و با آن‌ها برخورد می‌کنند.

ناظری سپس به برنامه های هفته ناجا در شرق استان تهران اشاره کرد و گفت: در هفته ناجا ۱۶۰ برنامه در شرق استان تهران اجرا خواهد شد، که صبح گاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ناجا از مهم ترین آن ها است.

فرمانده انتظامیشرق استان تهران، اظهار داشت: ۱۷ مهرماه نیز طرح مردم یاری و ارائه خدمات پزشکی را خواهیم داشت که در مناطق محروم صورت می‌گیرد.

ناظری افزود: در هفته ناجا در چند شهرستان با مردم نشست عمومی و صمیمی برگزار خواهیم کرد و پای صحبت‌های مردم خواهیم نشست و مشکلات آن‌ها را برسی خواهیم کرد و برای فرهنگ‌سازی و آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌های پلیس بروشورهایی را در بین مردم پخش خواهیم کرد.

وی با بیان این که تماس های مردمی با سامانه ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است، گفت: این افزایش تماس نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.

وی افزود: بیش از ۲۲۱ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ عملیاتی بوده است، که نسبت به سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است و قطعا به همین نسبت تحرک مجرمین کاهش پیدا کرده است.

ناظری گفت: ۱۴۱ هزار مراجعه به کلانتری ها و پاسگاه ها را داشتیم و در این رابطه حدود ۱۰۰ هزار پرونده قضایی تشکیل شده است و بیش از ۳۶ هزار و ۹۰۰ واحد گشتی در یک سال گذشته به گشت زنی پرداختند که علی رغم کمبودهای موجود افزایش ۸ درصدی را شاهد بودیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار