طباطبایی در گفتگو با تابناک تهران مطرح کرد؛
پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص مشکلات این باشگاه، گفت: وقتی که یک تیم نتیجه مورد نظر خود را نمی تواند به دست آورد؛ خیلی از عوامل می تواند در آن نقش داشته باشد و در عدم نتیجه گیری تیم فوتبال استقلال، یک بخش آن مربوط به سرمربی تیم است و عوامل مدیریتی باشگاه هم در عدم نتیجه گیری موثر هستند.
کد خبر: ۵۰۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 04 October 2017
"سید هادی طباطبایی" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی جدید استقلال تهران، خواهد توانست این تیم را از این شرایط نجات دهد؟ اظهار داشت: تیم استقلال تهران، تیم بدی نیست و این تیم دارای ظرفیت بالایی است و تاکنون می توانست بهتر از این نتیجه کسب کند ولی متاسفانه در تیم، اتفاقاتی افتاد که منجر به عدم نتیجه گیری شد.

استقلال خواهد توانست نتایج خود را جبران کند 

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که آیا تیم استقلال می تواند به مسابقات لیگ برتر بازگردد و در کورس قهرمانی باقی بماند؟ گفت: در مسابقات لیگ برتر هنوز، در اول راه هستیم و در حال حاضر 7 هفته، از این مسابقات را پشت سر گذاشته ایم و امتیازات بین تیم ها تقسیم شده است و اختلاف امتیاز زیادی بین تیم های حاضر در لیگ وجود ندارد.

طباطبایی اضافه کرد: تاکنون در مسابقات لیگ برتر، اتفاق خاصی نیفتاده است و جای امیدواری است که تیم استقلال بتواند؛ نتایج گذشته خود را جبران کند.

سنگربان سابق تیم استقلال تهران در خصوص سرنوشت مهدی رحمتی و جباری با آمدن سرمربی جدید، گفت: این که در تیم استقلال تهران از وجود رحمتی و جباری استفاده شود؛ بستگی به نظر سرمربی دارد و بایستی ببینیم که او چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت. 

استقلال توازن ندارد 

این بازیکن سابق آبی پوشان در خصوص اینکه آیا تیم استقلال کمبود بازیکن دارد، گفت: در تیم استقلال توازن وجود ندارد و خطوط این تیم از عدم توازن بازیکن رنج می برد.

طباطبایی افزود: در خط هافبک استقلال با ترافیک بازیکن روبرو هستیم ولی در خط حمله این تیم، بازیکن چندانی نداریم و نیاز است که این توازن برقرار شود.

بخش خصوصی موجب رشد فوتبال خواهد شد

این کارشناس فوتبال در خصوص واگذاری تیم های استقلال تهران و پرسپولیس به بخش خصوصی، گفت: به نظر من، بایستی همه تیم ها به بخش خصوصی واگذار شوند و این تنها مربوط به تیم های استقلال و پرسپولیس نیست.

طباطبایی تصریح کرد: همه تیم ها اگر به بخش خصوصی واگذار شوند و بصورت اصولی اداره شوند؛ بدون شک، روی کیفیت تیم ها اثر مثبت خواهد گذاشت و شاهد رشد فوتبال در کشور خواهیم بود. 

عدم نتیجه گیری استقلال تنها مربوط به منصوریان نیست 

این بازیکن سابق استقلال تهران و تیم ملی در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که آیا عدم نتیجه گیری تیم استقلال تهران به دلیل مشکلات فنی منصوریان، بوده است یا خیر؟ گفت: وقتی که یک تیم نتیجه مورد نظر خود را نمی تواند به دست آورد؛ خیلی از عوامل می تواند در آن نقش داشته باشد.

طباطبایی افزود: در عدم نتیجه گیری تیم فوتبال استقلال، یک بخش آن مربوط به سرمربی تیم است و سرمربی یک سهم دارد و عوامل مدیریتی باشگاه هم در عدم نتیجه گیری موثر هستند.

وی تصریح کرد: اگر مدیریت باشگاه استقلال با سرمربی تیم، تعامل بیشتر و بهتری داشت؛ بدون شک شاهد اینگونه نتایج در تیم نمی بودیم.



عدم نتیجه گیری استقلال تنها مربوط به منصوریان نبود/ نیاز بود مدیریت باشگاه تعامل بهتری با منصوریان داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار