فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از رشد ۷۹ درصدی کشفیات کالای قاچاق در دو سال اخیر در غرب استان تهران، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سردار محسن خانچرلی" در جلسه کارگاه دانش افزایی فرماندهان و مدیران ناجا که با حضور سردار محمد جزینی برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: به منظور ارتقا رضایت مندی شهروندان با نهادینه کردن و متمرکز کردن سامانه ۱۱۰ تعداد خط های مورد استفاده از ۶ خط در سال ۹۴ به ۲۰ خط افزایش یافت، لذا تعداد اخبار دریافتی در این مدت به بیش از سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود: افتتاح مرکز هشدارهای الکترونیکی (مها) با مشارکت بنیاد تعاون ناجا به منظور تشدید پوشش انتظامی، اماکن تجاری، مسکونی و موسسات مالی و اعتباری در سال ۹۵ بعد از تهران بزرگ به عنوان دومین استان کشور می باشد.

این مقام ارشد انتظامی، گفت: تاسیس و راه اندازی سالن مانیتورینگ و پایش تصویری به منظور تولید و افزایش سطح ضریب امنیت و نظارت بر حوزه استحفاظی با لینک تمامی دوربین های پایش و نظارت تصویری موجود در شهرستان ها، که منجر به نصب و لینک کلیه دوربین ها در شهرستان های تابعه به مرفوک صورت گرفته است.

خانچرلی، بیان داشت: راه اندازی سامانه ۱۹۷ و گشت های فوریتی خودرویی و تبلیغات محیطی گسترده در ۱۸ شهر، ۶ شهرستان ، ۹ بخش ، ۲۰ دهستان و ۱۴۵ روستا در غرب استان تهران در ۲ سال اخیر را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در برخورد با صنوف متخلف، به خصوص قلیان سراها و باغ تالارها گفت: در اختیار گرفتن تمام ظرفیت کمپ ترک اعتیاد اخوان واقع در شهرستان ملارد به جهت ساماندهی معتادان متجاهر با هدف پیشگیری و کنترل جرائم از دیگر اقدامات پلیس غرب استان تهران در دو سال اخیر بوده است.

وی ادامه داد: به منظور صیانت از کارکنان وظیفه در پیشگیری از آسیب ها و تهدیدات با انتخاب نماینده از بین عوامل وظیفه جلساتی به جهت حل مشکلات آنان برگزار می شود که نتیجه آن کاهش ۲۴ درصدی جرائم کارکنان وظیفه در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ می باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به  راه اندازی اولین مرکز مشاوره و مددکاری آرامش شهرستانی در سطح ناجا در شهرستان ملارد در مهر ماه ۹۵ با هدف تحکیم خانواده و کاهش جرائم بیان داشت: راه اندازی مرکز مشاوره پلیس امنیت عمومی در تیر ماه سال ۹۶ و بهره مندی از این مرکز توسط سایر پلیس های تخصصی از اقدامات پلیس غرب استان تهران در دوسال اخیر بوده است.

گفتنی است که در پایان فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از افزایش ۱۲۸ درصدی کشفیات موادمخدر، ۲۱۶ درصدس دستگیری قاچاقچیان و ۸۵ درصدی توقیف خودرو در دو سال گذشته خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار