رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران، اقداماتی را در راستای راه‌اندازی جمعه‌بازارها و یا شنبه‌بازارهایی برای بساط‌گران انجام داده است که البته این موارد نیز باید ساماندهی شود.
کد خبر: ۵۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "زهرا صدراعظم نوری" در جریان دهمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: متاسفانه شاهد بساط‌گران سدمعبر در محدوده شهر تهران و به‌ویژه محلات پرتردد هستیم و همین امر باعث اعتراض شهروندان شده است. 

وی تصریح کرد: باید شهرداری تهران با هماهننگی نیروی انتظامی اقدامات لازم را برای جمع‌آوری این افراد و حتی‌المقدور ساماندهی این گروه انجام دهد.

صدراعظم نوری، گفت:‌ طی مکاتباتی از ابتدای سال 96 شاهد هستیم که در منطقه یک تعداد زیادی از بساط‌گران باعث سعدمعبر در حدفاصل میدان تجریش و قدس شده‌اند و همین امر باعث اختلاف در تردد شهروندان شده است و آسایش را از آنها سلب کرده است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از شهردار منطقه یک خواست؛ ورود جدی به موضوع جمع‌آوری بساط‌گران حدفاصل میدان قدس تا تجریش داشته باشد و اقدامات لازم را انجام دهد. 

صدراعظم نوری، گفت: مسئله سد معبر توسط افرادی که بی‌بضاعت هستند اگر چه خلاف قانون است اما واقعیتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: البته در سال‌های گذشته شهرداری تهران اقداماتی را در راستای راه‌اندازی جمعه‌بازارها و یا شنبه‌بازارهایی برای بساط‌گران انجام داده است که البته این موارد نیز باید ساماندهی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار