استاندار تهران مطرح کرد؛
استاندار تهران، گفت: برای بالا بردن بهره‌وری باید به نیروهای انسانی برنامه بدهیم تا در ساعت اداری فعالیت مفیدی داشته باشند. ما در برنامه ششم قرار هست ۹۵۰هزار شغل ایجاد کنیم که تکلیف دولت است و بخشی از این ۹۵۰هزار شغل مربوط به استان تهران است که وظیفه‌ی ماست.
کد خبر: ۵۰۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 03 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدحسین مقیمی" اظهار داشت: بعضا گزارش می‌دهیم که کارهای زیادی کرده ایم بعد که درصد عملکرد را محاسبه می‌کنیم می بینیم که به درصد پایینی رسیده ایم که این شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: ما باید با تهیه سند توسعه استان در طی برنامه ششم بگوییم در شهرداری‌ها، در حوزه سلامت و ... چه کارهایی را باید انجام دهیم.

مقیمی تصریح کرد: کسانی که مسئولیت می‌پذیریم اگر لحظه ای در سامان دادن به امور مردم غفلت کنیم خداوند به سختی از ما خواهد گذشت و اگر در انجام آن تعلل کنیم گرفتار خواهیم شد.

استاندار تهران، گفت: ما باید مسوولیت هایی که به عهده‌مان است و فرمایشات رییس جمهور را مدنظر قرار دهیم و گزارشات عملکردمان را ارائه دهیم. همچنین وظیفه ی دولت حل مسائل اقتصادی مردم است که طبق سند چشم‌انداز باید این مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی یک سری وظایف ذاتی دارند که با توجه به آن وظایف مسوولیت هایی بر عهده آنهاست ما نیز این وظایف را انجام داده و سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشاتی ارائه می دهد و ما نیز بر اساس این گزارشات مدیران را تشویق یا حتی در صورت نیاز جابجا می‌کنیم.

مقیمی تصریح کرد: مردم به برنامه های رییس جمهور منتخب رای داده اند. ما هم نماینده‌ی دولت هستیم و بایستی این امور را اجرایی کرده و پاسخ‌گوی مردم باشیم.

وی افزود: من در چهارسال آینده مسئولیت مشکلات مردم را می‌پذیرم تا برای حل آن برنامه ریزی کنم. ما وظیفه داریم مشکلات مردم را بشناسیم و درد مردم را حس کنیم. اولین دغدغه‌ی امروز مردم موضوع اقتصاد،‌ معیشت و اشتغال است. ما در سند چشم انداز و طبق برنامه ششم توسعه تکلیف داریم که سالی ۸درصد رشد اقتصادی ایجاد کنیم.

مقیمی ادامه داد: در گذشته توانسته‌ایم به آن برنامه ها دست پیدا کنیم ولی در استان تهران حتما باید به درصد دست یابیم که یکی از روش‌های دستیابی به آن بهره‌وری درست از زمان است.

مقیمی گفت: برای بالا بردن بهره‌وری باید به نیروهای انسانی برنامه بدهیم تا در ساعت اداری فعالیت مفیدی داشته باشند. ما در برنامه ششم قرار هست ۹۵۰هزار شغل ایجاد کنیم که تکلیف دولت است و بخشی از این ۹۵۰هزار شغل مربوط به استان تهران است که وظیفه‌ی ماست.

استاندار تهران بیان کرد: در استان تهران حدود ۴هزار نفر عضو شورا داریم که با هماهنگی و مشورت با آنها باید توسعه و فعالیت روستایی را افزایش دهیم. نقش تولید در رسیدن به اهداف اقتصادی باید بیان شود تا بدانیم دقیقا تولید چه نقشی در شکوفایی اقتصادی دارد.

مقیمی گفت: ما باید عوامل موثر بر تولید را شناسایی کنیم. ما به عنوان دولت، باید شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه‌گذار علاقه‌مند سرمایه‌گذاری باشد و مطمئن باشد که سرمایه‌اش از بین نمی‌رود.

وی در پایان بیان کرد: تا روزی که من در استانداری هستم مسوولیت تمام کارها را به عهده می‌گیرم و هر کس ابراز نارضایتی کرد مسوولیتش با من است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار