امام جمعه موقت تهران در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران؛
امام جمعه موقت تهران در آیین تودیع و معارفه استاندار تهران، گفت: امیدوارم استاندار جدید تهران، در ایفای رسالت و حفظ امانت ابتدا با خدا معامله کرده و سپس با توده ها کار کند، کاری به جناح ها نداشته باشد.
کد خبر: ۵۰۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 02 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی" در آیین تکریم "سید حسین هاشمی" و معارفه "محمد حسین مقیمی" استاندار تهران با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران و جمعی از مسوولین استان تهران طی سخنانی با اشاره به فرمایشاتی از امام علی(ع)، اظهار داشت: دولت باید در دژ دین حفاظت شده و مامور ساختن جامعه با سبک برنامه های الهی باشد.

وی گفت: مردم عائله خدا هستند و از وظایف اصلی و اساسی هر مسوول این است که روحیه کار و دلسوزی به دیگران را به صورت فرهنگ در آورد، تا در حصن دین قرار گرفته و شکست نخورد.

امام جمعه موقت تهران اجتماعات عظیم حسینی و عشق به سالار شهیدان، روحیه های حماسی و شهدای این مرز و بوم را از نعمات الهی کشور دانست و افزود: این رهبری حکیم، آشنا به مسائل اجرایی و ظرفیت بالا را قدر بدانیم، مسوولیت ها را نعمت ببینید و شکر نعمت که ادای امانت به ولی نعمت است را به جا آورید.

صدیقی با اشاره به فرمایشاتی از امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: ۴ چیز مایه زوال دولت می شود، مشغول شدن به حواشی و بازماندن از وظایف اصلی اولین عامل زوال است، نباید به فرع پرداخت.

وی افزود: خداوند امر فرمود که امانت را به اهلش واگذار کنید، قدر مسوولیت را بدانید، به حواشی و جدال ها و دعواهای سیاسی نپردازید.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مردم مسوولین خادم را دوست داشته و از رییس خوششان نمی آید، تاکید کرد: ژست خدمتگزاری به خود بگیرید.

وی با بیان این که استانداران تهران، تاکنون معتقد و دارای سعه صدر بودند، افزود: امیدوارم آقای مقیمی در ایفای رسالت و حفظ امانت ابتدا با خدا معامله کرده و سپس با توده ها کار کند، کاری به جناح ها نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار