نجفی مطرح کرد؛
شهردار تهران، صبح امروز (شنبه) همزمان با تاسوعای حسینی با حضور در هیات های عزاداری بازار بزرگ تهران، گفت: یکی از دغدغه های مهم کسبه و مردم بازار، توجه به ایمنی و حفاظت از این ساختمان هاست که قطعا مدیریت شهری نیز به این موضوع، نگاه ویژه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 30 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدعلی نجفی" در این بازدید که با همراهی جمعی از کسبه و خادمان اهل بیت (ص) همراه بود، از تکیه بزرگ سبزه میدان ، تکیه کسبه حاجب الدوله ، مسجد ملک و آستان امام زاده زید(ع) بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین رضوانی امام جماعت مسجد سیدولی بازار و حجت الاسلام والمسلمین مرادزاده تولیت استان امام زاده زید(ع) دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار تهران در ادامه بازدید خود از بازار بزرگ پایتخت با حضور در جمع آتش نشانان ایستگاه شماره 7 (ایستگاه آتش نشانی بازار) از نزدیک تجهیزات این ایستگاه را بررسی کرد.

نجفی با تاکید بر ضرورت نگاهی ویژه به ایمنی در قلب تهران به ویژه بازار، گفت: شاهد حضور ساختمان های قدیمی، فرسوده و البته میراثی با ارزش در منطقه 12 هستیم که باید به ایمنی آنها بیش از پیش اهتمام ورزیده شود.

وی با اشاره به ضرورت حفظ و حراست از ساختمان های تاریخی مرکز پایتخت، تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم کسبه و مردم بازار، توجه به ایمنی و حفاظت از این ساختمان هاست که قطعا مدیریت شهری نیز به این موضوع، نگاه ویژه خواهد داشت.

بنا بر اعلام شهرنوشت؛ شهردار تهران با بیان اینکه طرح توسعه ایستگاه شماره 7 آتش نشانی که چندسالی است متوقف مانده است اجرایی خواهد شد، تاکید کرد: تجهیزات این ایستگاه نیز در آینده نه چندان دور به روز می شود.

محمدعلی نجفی در ابتدا با تسلیت به مناسبت فراسیدن سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان، گفت: به نوبه خودم این روز را به تمامی هموطنان و بخصوص شهروندان تهرانی تسلیت می گویم.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم امسال شهرداران مناطق و نواحی موظف شده اند که به تمامی هیات ها در مناطق 22 گانه سربزنند و در جریان مشکلات احتمالی آنان قرار بگیرند، تصریح کرد: خوشبختانه این اقدام با استقبال خادمان اباعبدالله الحسین(ع) مواجه شده و منجر به رفع بسیاری از مشکلاتی که بر سر برگزاری هر چه بهتر مراسم سوگواری قرار داشت،شده است.

وی با بیان اینکه طی این ایام بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر در دستور کار مدیران ارشد شهرداری تهران قرار داشته است، خاطرنشان کرد: به حمدالله امسال به نسبت سال گذشته شاهد ترافیک در حاشیه هیات های عزاداری نبوده ایم.
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار