پلیس تهران بزرگ از رد 2 فرقه رشوه، دستگیری باند سارقان زورگیر موبایل، دستگیری مالخر اموال مسروقه، دستگیری سارق 51 دستگاه خودرو، انهدام باند سارقان به عنف و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 28 September 2017
به گزارش تابناک تهران، سرهنگ "سید جعفر حسینی" در این خصوص، گفت: ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر، در پی اطلاع از فروش مواد مخدر توسط یکی از خرده فروشان مواد مخدر در اتوبان آزادگان، دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، 27 گرم مواد مخدر کشف شد. 

این مقام انتظامی، افزود: متهم برای رهایی از قانون هنگام دستگیری پیشنهاد رشوه به ماموران داده و توسط یکی از بستگان نزدیک وی، مبلغ 11 میلیون و 500 هزار تومان در نایلون قهوه ای رنگ تحویل ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت می دهد. 

رد رشوه بیست و پنج میلیونی ریالی پلیس تهران 

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از رد رشوه 25 میلیون ریالی توسط مأموران انتظامی پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، خبر داد. 

سرهنگ"سید جعفر حسینی" در این باره، گفت: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با موادمخدر، فردی مشکوک به فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی انجام شده از وی مقدار 90 گرم تریاک و 30 گرم شیره تریاک با لفافه و بسته بندی شده را کشف می کنند.
 
این مقام انتظامی، بیان داشت: متهم برای رهایی از قانون، هنگام دستگیری مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد و برادر وی، مبلغ موصوف را، تحویل ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت می دهد. 

دستگیری باند سارقان زورگیر و موبایل قاپ 

رییس کلانتری 110 شهدا فاتب صبح امروز (پنجشنبه) از دستگیری هوشمندانه باند 5 نفره سارقان زورگیر و موبایل قاپ، خبر داد. 

سرگرد "اسماعیل افشاری" در این مورد، گفت: در راستای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی واجرای طرح رعد 2 در خیابان جوادی محل استقرار تعدادی از سارقان زورگیر و موبایل قاپ شناسایی شد. 

وی با اشاره به رعایت موازین شرعی وقانونی در بازرسی منزل مورد نظر و دستگیری تعداد5 نفر متهم به هویت معلوم، افزود: در بازرسی از منزل یک دستگاه ضبط خودرو، یک جفت باند خربزه ای، سه دستگاه گوشی سامسونگ، یک جفت چراغ جلو زنون، یک عدد باند ضبط کشف شد. 

افشاری عنوان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به دادسرای ناحیه 14 تهران اعزام شد. 

برخورد با مالخر اموال مسروقه 

رییس کلانتری 120 سید خندان، روز گذشته از دستگیری مالخر اموال مسروقه و کشف مقادیری لوازم داخلی خودرو، خبر داد. 

سرهنگ "داود زندی" در این خصوص، گفت: در پی اطلاع از فروش اموال مسروقه، توسط یکی از متصدیان مغازه صوتی و تصویری، بررسی موضوع در دستور قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، تیمی از ماموران انتظامی برای دستگیری متهم اعزام شدند. 

این مقام مسوول با اشاره به دستگیری متهم، عنوان داشت: در بازرسی از مغازه وی اموالی از قبیل: آمپلی، ساب، طاقچه، انواع ضبط و باند کشف شد. 

وی افزود: متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال و سپس تحویل مرجع قضایی شد. 

دستگیری سارق خودروی شمال تهران با 51 فقره سرقت 

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس روز گذشته (چهارشنبه) از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و لوازم آن با 51 فقره سرقت و کشف مقادیری اموال مسروقه در مخفیگاهش، خبر داد. 

سرهنگ محمد قربان منصوری، گفت: در پی اطلاع از سرقت لوازم خودرو توسط یکی از سارقان حرفه ای و جمع آوری اموال مسروقه در مخفیگاهش تیمی از عوامل کلانتری برای بررسی موضوع اعزام شد. 

وی با اشاره به پایش اطلاعات جمع آوری شده، افزود: متهم که پس از سرقت، اموال مسروقه را در مخفیگاهش پنهان می کرد با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش تیمی از عوامل کلانتری اعزام شد.
 
این مقام مسوول با بیان اینکه همزمان با حضور عوامل کلانتری، خودروی سارق نیز وارد خیابان شد تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از خودرواش تعدادی اموال مسروقه از قبیل: پنل و ضبط خودرو، چراغ خودرو کشف شد. 

سرهنگ منصوری عنوان داشت: متهم که به طور حرفه ای دو پلاک سینی و جفت پلاک را فک کرده بود ماموران موفق به شناسایی مسروقه بودن خودرو و شناسایی مالباخته آن در شمال تهران شدند. 

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، بیان کرد: متهم که در بازجویی انجام شده به 51 فقره سرقت خودرو و لوازم آن اقرار کرد، برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

 انهدام باند سارقان به عنف 

رییس کلانتری 126 تهرانپارس، از انهدام باند سارقان به عنف خبر داد و گفت: در این رابطه 2 نفر از سارقان دستگیر شده است.

سرهنگ "ضرغام امیری" در این خصوص، گفت: یکی از اتباع افغان به کلانتری مراجعه و اعلام داشت: سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری که 4 نفر بودند به وی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد و سپس ضرب و جرح، وجه نقد و یک دستگاه گوشی همراهش را سرقت کرده اند.
 
این مقام مسوول، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و پیشگیری از وقوع جرائم مشابه، عوامل تجسس این یگان، بلافاصله دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند و در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعاتی، موفق به شناسایی پلاک انتظامی خودروی سارقان شدند. 

رییس کلانتری 126 تهرانپارس، افزود: در استعلام های انجام شده مشخص شد که یکی از سارقان با خودروی یکی از بستگانش که به صورت وکالتی خریده بود، اقدام به سرقت به عنف با سایر همدستانش کرده است که با هماهنگی مقام قضایی سارق اول دستگیر شد. 

این مقام مسوول انتظامی با اشاره به شناسایی سارق توسط مالباخته، گفت: با دستگیری یکی از سارقان، سارق دوم نیز در یک عملیات ضربتی، دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی و شناسایی دیگر سارقان به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

برخورد پلیس با خرده فروشان مواد مخدر
 
رییس کلانتری 105 سنایی از دستگیری و خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کلیو گرم مواد مخدر، خبر داد. 

سرگرد "میر محمدرضا موسوی" گفت: در پی اطلاع از خرده فروشی مواد مخدر توسط فردی در حوالی سید خندان، تیمی از عوامل کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام که متهم را در حال فروش مواد مخدر مشاهده می کنند. 

وی افزود: بلافاصله متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی انجام شده از وی، 40 گرم مواد مخدر با لفافه به صورت بسته بندی شده آماده برای فروش کشف می کنند. 

این مقام مسوول با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات، افزود: متهم با پذیرش بزه انتسابی و معرفی همدستش، معترف شد: به طور مستمر موادمخدر را از فردی به هویت «الف» تهیه و پس از توزین به صورت خرد و بسته بندی شده می فروشد که طی هماهنگی با مقام قضایی از مخفیگاه متهم که به صورت مجردی زندگی می کرد بازرسی و مقدار 500 گرم مواد مخدر از مخفیگاهش به همراه دستگاه پرس پلاستیک مخصوص پک کردن، ترازو و ... کشف شد. 

سرگرد موسوی با اشاره به دستگیری همدستش و کشف 460 گرم مواد مخدر از وی بیان کرد: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری انتقال و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار