رییس مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران از افتتاح کانون محیط زیست در ۲۲ مدرسه شهر تهران، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 25 September 2017
به گزارش تابناک تهران،  "محمدمهدی گلمکانی" در این خصوص، اظهار داشت: با هدف ارتقاء فرهنگ و آگاهی های محیط زیستی دانش آموزان و جلب مشارکت آنان در مباحث مختلف محیط زیستی، ۲۲ کانون محیط زیست  در ۲۲ مدرسه منتخب شهر تهران افتتاح می شود.

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به اینکه این مدارس با هماهنگی دبیرخانه استانی قطب علمی محیط زیست و توسعه پایدار وزرات آموزش و پرورش انتخاب شده اند، گفت: در کانون های محیط زیست مدارس موضوعات مختلف محیط زیستی با محوریت شهر تازه و کارگروه های آن به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی در ادامه افزود: اقداماتی از قبیل اهدای گلدان به دانش آموزان مدارس و ارائه آموزشهای لازم از جمله حفاظت از تنوع زیستی و برقراری ارتباط با طبیعت، صرفه جویی در مصرف انرژی و آب، تفکیک زباله و پاکیزه نگه داشتن محیط، کاهش مصرف پلاستیک و ارتقاء آگاهی دانش آموزان از مخاطرات مصرف آن در طبیعت و سلامت ، انواع آلودگی ها مانند هوا، صدا و ... در قالب برگزاری کارگاههای آموزشی توسط کانونهای مدارس به دانش آموزان در طول سال تحصیلی ارائه می شود.

گلمکانی گفت: برگزاری اردوهای علمی، آموزشی و بازدید از مکان های گردشگری با محوریت محیط زیست در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان از جمله مواردی است که در برنامه های کانونهای محیط زیست مدارس قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار