عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان و دست اندرکاران صنعت دارو و اعضای این کمیسیون برای بررسی و پیگیری مشکلات تولید و عرضه دارو، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 25 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سیدمرتضی خاتمی" در تشریح دستور کار امروز (دوشنبه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: نشست امروز کمیسیون با محوریت بررسی مشکلات تولید و عرضه دارو و همچنین وضعیت نقدینگی صنعت داروسازی با حضور معاون غذا و دارو و جمعی از فعالان بخش صنعت تولید دارو و انجمن داروسازان و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اعضای کمیسیون بر این باور بودند که انجمن داروسازان و متولیان عرصه تولید دارو باید هم افزایی لازم را با تولیت نظام سلامت و حوزه دارو و مدیریت اجرایی سازمان غذا و دارو داشته باشند تا سیاستگذاری تولید، عرضه، واردات و مدیریت دارو به درستی تحقق یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: کارشناسانی که در نشست امروز حضور داشتند خواسته هایی مانند توجه به سیاستگذاری مناسب برای بهبود شرایط تولیدکنندگان جهت افزایش تولید دارو و رفع مشکلات سد راه تولید و عرضه دارو را داشتند.

 خاتمی ادامه داد: در نهایت با تبادل نظر مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان و دست اندرکاران صنعت دارو و اعضای کمیسیون بهداشت تشکیل و مشکلات این حوزه بررسی و پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار