کد خبر: ۴۹۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 25 September 2017

 

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اضافه شدن خدمات جدید به لیست تعهدات بیمه خبر داد و گفت: خدمات بیمه‌ای تعریف‌شده از اول شهریورماه امسال تا شهریور سال ۹۷ برای بازنشستگان قابل استفاده خواهد بود.

 

عباس رشیدی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با ‌آخرین جزئیات تغییرات بیمه تکمیلی درمان برای بازنشستگان گفت: بیمه تکمیلی درمان از اول شهریورماه در یک مناقصه انجام شد و شرکت بیمه‌گر در حال حاضر مشخص شده و قرارداد تمدید شده است.


وی ادامه داد: در حال حاضر 2 میلیون نفر بیمه‌شده داریم که شامل افراد بازنشسته و افراد تحت تکفل آنها است.

رشیدی گفت: در خدمات بستری فوق تخصصی و جراحی سقف پوشش بیمه از 15 میلیون به 17 میلیون افزایش یافته است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: در خدمت بستری عمومی از 7 میلیون و 500 هزار به 8 میلیون و 500 هزار تومان افزایش تعهدات بیمه را داریم و در زمینه خدمات تشخیصی و درمانی از 550 هزار به 650 هزار تومان سقف بیمه را افزایش داده‌ایم. این خدمت شامل ماموگرافی، سنجش تراکم استخوان،‌سونوگرافی و MRI است.

وی گفت: خدمات آزمایشگاهی شامل انواع پاتولوژی و آزمایشگاه از 280 هزار تومان به 320 هزار تومان خدمات بیمه‌ای را افزایش داده‌ایم.

رشیدی تصریح کرد: در زمینه خدمات مجاز سرپایی مانند شکستگی، گچ‌گیری و آتل گذاری سقف تعهدات بیمه را از 300 به 350 هزار تومان رساندهی‌ایم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: هزینه آمبولانس داخل شهری برای هر نوبت بدون محدودیت در تعداد دفعات از 60 به 75 هزار تومان و هزینه آمبولانس و هواپیمای بین‌شهری حداکثر در 4 نوبت از 250 به 300 هزار تومان افزایش سقف بیمه خواهیم داشت.

وی ادامه داد:‌ خدمات جدیدی مانند رادیوگرافی تا سقف 150 هزار تومان، پیوند کبد، برخی خدمات چشم‌پزشکی و  دارویی به لیست تعهدات بیمه امسال اضافه شده است.

رشیدی گفت: خدمات بیمه‌ای تعریف‌شده از اول شهریورماه امسال تا شهریور سال 97 قابل استفاده برای بازنشستگان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار