سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر استان های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان شرقی و برخی نقاط استان اردبیل، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.
کد خبر: ۴۹۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 23 September 2017
 به گزارش تابناک تهران، این وضعیت به شکل پراکنده روز یکشنبه (فردا) در برخی مناطق استان های گیلان، مازندران و اردبیل تداوم حواهد داشت و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته با تشدید جریانات خنک شمالی، در کلیه استان های ساحلی خزر، شمال خراسان شمالی، برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی به ویژه ارتفاعات سمنان، افزایش ابر بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. 

با فعالیت این سامانه و تداوم بارش ها در استان های شمالی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته در استان های گیلان، مازندران و گلستان شاهد کاهش دما بین 4 تا 7 درجه خواهیم بود.
همچنین تحت تاثیر این سامانه در مناطقی از استان های اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز در زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران نیز رشد ابر و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

سازمان هواشناسی کشور روز دوشنبه این هفته برای برخی از مناطق شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی کرده که در زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار