فرماندار ملارد خواستار کمک خیرین برای ساخت مدارس در این شهرستان شد.
کد خبر: ۴۹۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 23 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "بهمن خطیبی" امروز (شنبه) با حضور در یکی از مدارس شهرستان ملارد، در مراسم بازگشایی مدارس این شهرستان، طی سخنانی، گفت: در سال جاری، علاوه بر بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، آغاز ماه محرم را داریم و پرچم سبز جوان مردی و آزادی خواهی، که اباعبدالله الحسین(ع) در محرم برافراشتند، مهم ترین درس برای جهانیان در این ایام است.

وی افزود: مکتب حسینی و آموزش فرهنگ والای آزادی خواهی، باید مورد توجه متولیان آموزشی و معلمان ما قرار بگیرد، جایگاه تعلیم و تربیت در دین اسلام، بر کسی پوشیده نیست و مسلمانان باید با تاسی بر پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام پیش رو در علم آموزی باشند.

فرماندار ملارد با بیان این که کشورهای اسلامی در حال توسعه هستند، تاکید کرد: باید دانش آموزان و معلمان و آموزش و پرورش تلاش کنند، تا به جایگاه واقعی اسلام در تعلیم و تربیت برسیم و کشور ما به رشد و توسعه ای که حق خود است، دست یابد.

خطیبی با تاکید بر ارتقا منزلت اجتماعی معلمان و دانش آموزان، گفت: در سال جدید، که سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، دانش آموزان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به تحصیل علم پرداخته و به کشور از این جهت کمک کنند.

وی که در یک مدرسه خیرساز سخن می گفت، اظهار داشت: نباید فکر کنیم، دولت می تواند، تمام امکانات را برای ما فراهم کند، بلکه نیاز به کمک خیرین و خود مردم برای فراهم آوردن برخی امکانات از جمله مدارس خوب هستیم و از حضور خیرین برای ساخت مدارس در این شهرستان استقبال کرده و با تمام توان به آن ها کمک خواهیم کرد و از خیرین عزیز برای کمک به ساخت مدارس در این شهرستان دعوت می کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار