رییس پلیس تهران بزرگ، گفت: ایران قدرت بزرگی است که از مظلوم در هر جای دنیا که باشد دفاع می‌کند و در مقابل زور و ظالم می‌ایستد.
کد خبر: ۴۹۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 23 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سردار حسین رحیمی" در حاشیه آیین بازگشایی مدارس که صبح امروز در مدرسه دخترانه هاجر برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم ترافیک در اول مهر نسبت به روزهای عادی 30 درصد افزایش داشت، اما با تمهیداتی که داشتیم اجازه ندادیم تا این ترافیک مردم تهران را آزار دهد.

او ادامه داد: تمام نیروهای پلیس از بخش‌های مختلف به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی آمد تا شنبه اول مهرماه ترافیک نسبت به شنبه گذشته روان‌تر و کم حجم‌تر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا مردانه و مقتدرانه در مقابل تمام تهاجمات و زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادند و همه هستی خود را تقدیم کردند، اظهار کرد: ما عزت و آبرویمان را مدیون شهدا هستیم و اگر این نظام با قدرت امروز در دنیا می‌درخشد، مدیون همه شهدا در طول این سال‌ها است.

او با بیان اینکه همه ما مدیون معلمان نیز هستیم، خاطرنشان کرد: آنها راه و رسم زندگی را به ما آموختند و مسیر ترقی و تعالی و رشد را به ما نشان دادند. درود بر همه معلمان که زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و ساکت و خاموش برای این نظام تلاش می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئول برقراری امنیت، آسایش و آرامش است گفت: پلیس تمام تلاش خود را شبانه‌روز برای تامین امنیت و آسایش جامعه به ویژه دانش‌آموزان و معلمان انجام می‌دهد تا مردم در این زمینه دچار مشکل نشوند. وظیفه ما تامین امنیت و آرامش برای مردم است.

او ادامه داد: دشمن از این امنیت و آرامشی که در جزیره ثبات ایران ایجاد شده ناراحت است و سخنان رئیس جمهور آمریکا این فرد بی‌ادب، بی‌نزاکت و سرمایه‌دار موید این مطلب است که آنها هزینه‌های سنگین و گزافی در منطقه برای نابودی ایران انجام دادند اما همه نقشه‌های آنها نقش بر آب شده از این رو ناراحتند.

رحیمی تاکید کرد: ایران قدرت بزرگی است که از مظلوم در هر جای دنیا که باشد دفاع می‌کند و در مقابل زور و ظالم می‌ایستد. ما زیر بار ظلم نمی‌رویم و از مظلوم دفاع می‌کنیم و این خط مشی انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی عزت‌ بخشیدن به زنان و دختران است، گفت: دشمن از حضور زنان در جامعه اسلامی ناراحت است چرا که مانیفست آنها در این زمینه با شکست مواجه شده و شما دختران محجبه امروز با علم‌آموزی و پیشرفت‌های علمی مشت محکم به دهان دشمن بزنید و آنها را هر روز ناراحت‌تر کنید و با تمام وجود در مقابل دشمن بایستید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار