سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران ۱ و ۲ آذرماه سال‌جاری با هدف معرفی تکنولوژی و فن آوری‌های جدید برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران، سومین همایش تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران، این همایش با حمایت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی ریاست جمهوری در تاریخ ۱ و ۲ آذرماه ۱۳۹۶  در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار برگزار می‌شود. این همایش به طور سالانه با حضور شرکت های وارد کننده ،تولید کننده و دانش بنیان، پارک های علم و فناوری استان ها و مراکز رشد با حضور مدیران ازمایشگاه، کارشناسان و متخصصین صنعت نفت از شرکت های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار می شود.

در دوره قبلی این گردهمایی عظیم بیش از ۳۰۰ شرکت از واحد های دولتی و خصوصی در بخش همایش حضور داشته اند و هدف از برگزاری این همایش ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مدیران آزمایشگاه‌ها ومتخصصین صنعت نفت با تولید کنندگان و وارد کننده گان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای حل معضلات صنعت نفت است. همچنین از دیگر اهداف این گردهمایی عظیم معرفی تکنولوژی، فن آوری، تجهیزات و جذب مشتریان جدید و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال های توزیع و ارتباط با آنها است. دریافت سفارشات جدید در معرفی محصولات بهتر و ارائه خدمات بهتر است.

برخی مزایای این همایش شامل معرفی آخرین محصولات تولیدی به خریداران، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی- تولیدی و تجاری، شناخت رقیبان و ایجاد رقابت سالم همچنین سنجش بازار مصرف کالا و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی است.گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولید کننده همگون و نمایش تجهیزات غیرقابل حمل به صورت ارائه محصول از دیگر مزایای این همایش به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار