فلور نظری در گفتگو با تابناک تهران:
فلور نظری
کد خبر: ۴۹۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 19 September 2017
بازیگر تلویزیون و سینما و سریال گسل، گفت: در رابطه با تفاوت این سریال با سایر سریال های طنز تلویزیون در این است که ابدأ به هجو کشیده نمی‌شود و بسیار دقیق و منظم کار خودش را پیش می برد و مردم اصلا لودگی در کار نمی بینند.


"فلور نظری" در گفتگو با خبرنگار تابناک تهران، با اشاره به ویژگی‌های مهم این سریال، گفت: این سریال دیالوگ محور بود، چرا که ما با کارگردانی روبرو هستیم که حتی یک واو را هم نباید جا انداخت و همچنین دیالوگ متعارفی نداشتیم، فعل و فاعل جا به جا بود و این امر منظور خاصی را می رساند که نویسنده ها آن را دوست داشتند و ما باید همان را حفظ می کردیم؛ خدا را شکر که مردم از این سریال راضی هستند، کار سختی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگران سریال گسل در موقعیت های طنز قرار گرفته اند یا خیر؛ اظهار داشت: بله، این جمله کاملا درست است چرا که سریال گسل طنز موقعیت دارد؛ بازیگران جدی کار می کنند و در موقعیت طنز قرار می گیرند که بیننده مجبور به خنده می شود.

این هنرمند در رابطه با نقش خود در این سریال، گفت: همسر معاون وزیر بودن خیلی جذاب بود؛ محافظ و راننده داشتیم و با اسکرت به جایی می رفتیم(شوخی می‌کنم)، اما این طنز بود و در کل مسوولیت سنگیلی دارد. معاون وزیری که خوب باشد، اختلاس و دزدی نکند، سطح زندگی معمولی ای دارد و کمبودهایی هم در زندگی احساس می کند؛ همه‌ی این ها درحالی است که او همیشه باید انتظار مردم را نیز برآورده کنند.

بازیگر سریال گسل در رابطه با تفاوت این سریال با سایر سریال های طنز تلویزیون، گفت: فکر می کنم دلیل بسیار مهمش این باشد که این سریال ابدأ به هجو کشیده نمی‌شود؛ این که بسیار دقیق و منظم کار خودش را پیش می برد و مردم اصلا لودگی در کار نمی بینند بسیار تاثیرگذار است؛ مخاطب یک زندگی می بیند که اتفاقات مختلفی درون آن رخ می دهد، این اتفاقات در موقعیت های طنز درگیر مسائلی می‌شود اما هجو و لودگی درون آن نیست و سطح بالایی دارد.

فلور نظری در پایان بیان کرد: بسیار لذت بردم که با آقای "علیرضا بذرافشان" کار کردم، ایشان کارگردان بسیار باهوش و کار بلدی است. آرزو می کنم این فرصت برای دیگر بازیگران پیش آید که با این کارگردان جوان و باهوش و زبده کار کنند. همچنین از آقای چگینی، تهیه کننده کار که به همه ى گروه آرامش مي دادند هم بسيار ممنون هستم؛ هشت ماه در حرفه اى ترين شكل كار را با گروه پيش بردند و اين عالي است. از باز خورد کار خودم راضی‌ هستم و از مردم خیلی ممنون هستم که به طرق مختلف رضایت خود را از این فیلم نشان دادند، دست تک تک مخاطبین این سریال را می بوسم.


سریال گسل عبدا به هجو کشیده نمی شود/ همسر معاون وزیر بودن جذاب بود!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار