حسن تفتیان و رضا قاسمی سریع ترین دوندگان ایران امروز (سه شنبه) به مرحله نیمه نهایی رقابت های دو ومیدانی بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا و اقیانوسیه راه یافتند.
کد خبر: ۴۹۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران به نقل از کمیته ملی المپیک، در ادامه این رقابت ها در ترکمنستان امروز دور مقدماتی 60 متر مردان در 6 گروه مقدماتی برگزار شد که حسن تفتیان رکورددار دو 100متر ایران در 60 متر آزاد مردان،در گروه یک مقدماتی با زمان 6:99 به رتبه اول گروه مقدماتی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

رضا قاسمی دیگر دونده 60 متر آزاد مردان در گروه چهار مقدماتی با زمان 6:85 به رتبه اول گروه مقدماتی رسید و به نیمه نهایی رفت.

تفتیان پس از راهیابی به نیمه نهایی این رقابت ها گفت: در دور نیمه نهایی و نهایی رقابت سختی در ۶۰ متر وجود دارد که امیدوارم من و رضا قاسمی بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.
قاسمی دیگر دونده ایران اظهار امیدواری کرد که بتواند جواز حضور در فینال رقابت ها را کسب کند.

پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه از 26شهریور ماه با حضور 49 کشور از قاره آسیا و اقیانوسیه به صورت رسمی آغاز شد که 24 تیم نیز از اقیانوسیه برای نخستین بار در این بازی‌ ها حضور دارند.

کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم محسن حججی نامگذاری شده با 214 ورزشکار (115مرد و 66زن ) به این رقابت ها اعزام شده است.

کاروان ورزشی ایران در پایان نخستین روز رقابت های پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا واقیانوسیه با کسب 12نشان (چهار طلا،2 نقره و 6برنز) در رده دوم جدول توزیع مدال ها ایستاد.

کاروان ایران با 82 ورزشکار در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در کره جنوبی با سه مدال طلا، 6 نقره و دو برنز در رده ششم ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار