در بخشنامه ای از سوی نجفی؛
شهردار تهران در بخشنامه‌ای صدور هرگونه هولوگرام جدید را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک تهران، صبح امروز(سه شنبه) کانال رسمی "محمدعلی نجفی"بخشنامه‌ای را منتشر کرد که براساس آن صدور هرگونه هولوگرام جدید تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

این بخشنامه خطاب به معاونان، شهرداران مناطق 22 گانه، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، مدیران کل حسابرسی، تشخیص و وصول درآمد و مالی و اموال شهرداری است. همچنین در این بخشنامه هولوگرام‌هایی که پیش از این صادر شده‌اند باید در کمیته‌ای واقع در سازمان املاک و مستغلات بررسی شده و پس از راستی‌آزمایی قابل اقدام خواهد بود. همچنین هرگونه پرداخت پشت باجه در مناطق 22 گانه شهرداری ممنوع است.

در این بخشنامه آ‌مده است: به منظور رفع ابهامات و اشکالاتی که در ارتباط با صدور و کارسازی هولوگرام‌های مربوط به عوارض ساختمانی در مناطق مختلف ایجاد شده و در جهت مدیریت بهینه درآمدها و منابع نقدی از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تمام واحدهای زیربط موظف به رعایت امور زیر هستند.

- صدور هر گونه هولوگرام جدید تا اطلاع ثانوی ممنوع است

- هولوگرام‌های صادر شده قبل از تاریخ این بخشنامه در کمیته‌ای که در سازمان املاک و مستغلات تشکیل می‌شود بررسی و بعد از راستی‌آزمایی و تایید قابل اقدام خواهد بود و مناطق شهرداری حق قبول هولوگرام‌های تایید شده را ندارند.

- مناطق 22 گانه شهرداری مکلفند پرداخت نقدی مودیان را به حساب خزانه شهرداری واریز و از هرگونه پرداخت پشت باجه خودداری کنند.

- انجام هرگونه تهاتر در ازای مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی از شهرداری تهران با واگذاری املاک و صرفا پس از تایید کمیته‌ای که در سازمان املاک و مستغلات تشکیل شده است میسر خواهد بود.

- معاونت مالی و اقتصادی شهری در اسرع وقت به تعیین تکلیف مراودات فیمابین شهرداری و کارگزاران اقدام و نتیجه را به این جانب گزارش دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار