نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: با تأسیس دفتر نمایندگان در شهرستان اسلامشهر و انجام ملاقات‌های مردمی و دیدار با مسوولان، پیگیری‌های خوبی در زمینه رفع مشکلات و نیازهای اساسی شهرستان در تأمین اعتبارات پروژه‌های عمرانی منطقه صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۹۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 18 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "غلامرضا حیدری" در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر که عصر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: ما می‌خواهیم با تمام دنیا همکاری مسالمت‌آمیز داشته باشیم و براساس منافع کشورمان موضع‌گیری‌هایمان را تنظیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور رو به رشد است بیان کرد: یکی از مهم‌ترین بسترها برای اشتغال، سرمایه‌گذاری است که در همین راستا برای جذب سرمایه‌گذار نیاز به اعتمادسازی داریم؛ در شرایط فعلی اعتماد سرمایه‌گذاران داخلی بستگی به میزان اعتماد و سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران خارجی دارد، چه ایرانی‌های مقیم خارج از کشور و چه غیرایرانی‌ها، بایستی رویکرد تعامل مثبت با همه، چه داخلی و چه خارجی را نهادینه کنند.

حیدری با اشاره به تلاش امریکا برای گسترش ایران‌هراسی، گفت: رئیس‌جمهور امریکا تلاش می‌کند تا برای رسیدن به اهدافش، با گسترش ایران‌هراسی در سطح افکار عمومی زمینه را برای عقد قراردادهای اقتصادی کشورش با کشورهای همسایه ایران همچون عربستان، قطر، کویت و ... فراهم سازد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان سیاست خارجی کشورمان با رهنمودهای مقام معظم رهبری پیش می‌روند بیان کرد: امید است در سفر اخیر رئیس‌جمهور کشورمان به مقر سازمان ملل، با برگزاری نشست با اعضای 1+5 نفاق‌افکنی‌هایی که دولت جدید امریکا انجام می‌دهد، خنثی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون روند رو به سمتی می‌رود که امریکایی‌ها در شرایط خوبی قرار ندارند افزود: ما اکنون رو به رشد هستیم، نظام اسلامی در 40 سال گذشته دوره تثبیت را گذرانده و با پشت سرقرار دادن فراز و نشیب‌های بسیار، الان باید مرحله تداوم و تثبیت را بگذراند.

با بیان اینکه اسلامشهر برشی از جامعه ایران است تأکید کرد: در شهرستان اسلامشهر که جمعیت آن از اقصی نقاط کشور است، مسئولان به نوعی در اوج همدلی، همکاری و همدلی تمرین دموکراسی مسالمت‌آمیز قرار دارند و در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به مسائل مطرح در بودجه کشور تصریح کرد: متأسفانه 90 درصد از بودجه و اعتبارات دولتی صرف هزینه‌های جاری همچون حقوق و دستمزد می‌شود و بودجه دیگر برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها باقی نمی‌ماند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به سراغ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی برویم، به طور کلی نمی‌شود فضای عمومی جامعه را منفی کنیم، بعد برویم امتیاز بگیریم.

حیدری در پایان با اشاره به ایجاد دفتر نمایندگان در اسلامشهر خاطرنشان کرد: با تأسیس دفتر نمایندگان در شهرستان اسلامشهر و انجام ملاقات‌های مردمی و دیدار با مسوولان، پیگیری‌های خوبی در زمینه رفع مشکلات و نیازهای اساسی شهرستان در تأمین اعتبارات پروژه‌های عمرانی منطقه صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار